Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To byl ale pozorný, hodný pan řidič!

Sláva mu, Jituš!:-)))

1 0
možnosti
Foto

Sláva hodným řidičům a běda roztěkaným ženám;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D to by bylo skoda, bio zeleninky!

1 0
možnosti
Foto

A masíčka, to už tak bio nebylo;-)

0 0
možnosti

D22a36v93i50d 42V94l61k

10. 9. 2017 18:31

Tož, to ste mohli byt bez oběda;-D

1 0
možnosti

Všechno dobře dopadlo R^

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že bude hůř;-)

0 0
možnosti

;-D když komixová zápletka, tak se vším všudy, Jitu. Dobře jsi to zakončila vlastní akcí ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, bohužel takových akcí bude přibývat, jen abych byla schopná si je vůbec pamatovat;-D

1 0
možnosti
Foto

Jituš, to máš z toho , že se soustředíš příběhy druhých, když se máš soustředit na svoji tašku. Určitě už jsi přemýšlela, jak o kuřačkách napsat článek ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DIvo, je vidět, že mě už dokonale znáš, přesně tak to bylo!

1 0
možnosti

Kouření způsobuje zapomenutí na tašky a kabelky. To bych doporučil tisknout na krabičky!

1 0
možnosti
Foto

No vidíš! Kam se mám obrátit s tímto patentem?;-D

0 0
možnosti
Foto

Hm... Hezké, moje hlava taky zapomíná. Kolikrát jsem nechala mého čtyřnohého parťáka někde přivázaného.. Chudák. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jejda, tak k tomu u mě ještě nedošlo!;-D

1 0
možnosti
Foto

Historka je na karmu, s tím problém nemám, jen mi vrtá v hlavě ta cena cigaret. Co mi paměť sahá, tak si vzpomínám, že všechny "ameriky" bez ohledu na značku byly za rovnou dvacku. Tak přemýšlím, v jakém roce mohly proběhnout Vaše kuřácké pokusy, když byly cigarety do desetikačky.

1 0
možnosti
Foto

Karle, nejdražší, co jsme "konzumovali", byly BT, výjimečně Sparty;-) dík za přečtení:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS