Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soňo, zdravím a posílám trochu vůně;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Paráda, Jitko, nejvíc se mi líbí ta siamská dvojčata:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby těch dvojčat bylo víc!;-)

1 0
možnosti
RJ

R21a23d71e88k 85J78a33r68o72š

17. 9. 2017 15:10

Netřeba nikam chodit. Mně rostou žampiony ve velkém počtu na trávě kolem baráku. Zaplaťpánbůh, že se je lidé bojí sbírat, páč se mediálně hodně rozšiřilo, že některé (žampion zápašný) jsou jedovaté. Ovšem, kdo ty dobré jednoznačně dokáže poznat, ten má tedy žně... Už je pomalu nemám kam dávat a od smaženic a smažených žampionů jsemť již skoro mírně přejezen :-)

2 0
možnosti
Foto

I nám rostou žampiony pár metrů od domu. Ale nic nenahradí tu kouzelnou procházku lesem a objevit zase něco jiného. Děkuji za návštěvu;-)

1 0
možnosti
Foto

což o to rostou, ale o víkendu je v lese víc lidí, než hub

1 0
možnosti
Foto

Krásné úlovky i na ty ňamky je milo se podívat, ale to ti nebylo zima, když jsi chodila po lese jen tak bez outfitu?;-) To jsi obětavá houbařka.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, měla jsem na sobě několik outfitů- myslím totiž na všecko;-D

1 0
možnosti
DV

D89a42v46i75d 98V20l90k

17. 9. 2017 14:54

Krása v týdnu půjdu zkusit a Jitko houby se prý dobře nosí v podprsence;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Davide, nikomu to neříkej, ale podprdu do lesa zásadně nenosím;-D

1 0
možnosti
JS

Tečou mi sliny jak bernardýnovi, Jitu :-)R^

1 0
možnosti
MB

Neznám slovo závist , v životě jej nepotřebuji. Hle - náhlá a prudká změna stavu !! ... Rád chodím - blbě vidím, pokud houba není o rozměru 1 m a nejlépe nevydává akustický signál - jsem bez šance ! Ten Kotrč kadeřavý, jsem našel naposledy asi v r. 1728 ! Úžasné - Strčí se do misky s vodou - uřeže a do rána opět doroste ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, škoda že to nejde poslat, klidně bych to pro Vás udělala;-)Kotrč používám na různé způsoby a mám ho čím dál raději. Děkuji za příspěvekR^

1 0
možnosti
Foto

R^krásný fotky ale ta poslední je nejlepší-tak slaďoučkej kukuč:-)

1 0
možnosti
Foto

Rexík se naběhal dvakrát tolik, co my, má přece čtyři nožky;-D Odpočinek pak byl záslužný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik