Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je na karmu. Jitko, ty vzpomínky, viď?! :-)

1 0
možnosti
Foto

Ty vzpomínky...však víš;-)

0 0
možnosti
Foto

Ono takové pohlazení je mnohdy nenahraditelné. :-)

2 0
možnosti
MB

:-) taky jsem chodila na klásky. A později mi byl svěřen i srp a kárka, abych nasekala zeleň na mezích, aby měli králíci co jíst.

1 0
možnosti
Foto

Srp jsem si jednou vyzkoušela, na jednom prstě mám od něj vzpomínku;-)

0 0
možnosti
JL

Hybaj hybaj, take jsem to slychaval. Ne na Klasky, musel jsem chodit s babicko na lupinky. Babicka podsekavala lupinky repy, doma jsme je pak posekaly a smichali se srotem a brambory pro prasatko. Babicka rikavala, ze prasatko "potrebuje zeleny". Kdeze jsou ty casy detsvi, nebyla to doba lehka tehdy na zacatku let padesatych. Jidlo bylo na listky a kdo mohl prilepsil si vlastni produkci.

2 0
možnosti
Foto

Taky jsme mívali veškeré zvířectvo a o "zelený" byl velký zájem, tak se chodilo daleko na trávu. Dnes tráva leží ladem, už není zájem. Kromě řepy jsme pěstovali tuřín (říkali jsme tomu kvak). Pak jsme taky pekli šišky pro husy a kačeny, vonělo to, ale pak samotné krmení jsem nechtěla vidět, připadalo mi to jako trápení:-) Jaromíre, moc Vám děkuji za příspěvekR^

1 0
možnosti
JS

R^ nádhera, Jitu a pohlazení po dušiV

1 0
možnosti
DV

D21a15v45i40d 34V69l89k

21. 9. 2017 16:03

A dneska je to děcka hybaj ke computeru.Pěkný blog Jitko.

2 0
možnosti
VZ

No, spíš hybaj od počítače, tabletu nebo televize, tedy alespoň u nás, ale ta reakce, grrrrrr.

2 0
možnosti
Foto

Krásná a poetická představa, jít po škole na klásky. Ale to protože jako městské dítko jsem znala tak maximálně: "Hybaj psát úkoly, pak do sámošky a až to budeš mít, můžeš jít ven". Schválně, Jitko, chodila jsi někdy po strništi bosa? (Jen tak mne napadlo).;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, chodila, ale nerada, spíš jen z hecu. Píchá to, ještě dnes to cítím a obdivuji všechny, kteří skáčou po strništi bosi;-)

1 0
možnosti
Foto

Darjo, děkuji za čtení;-)

0 0
možnosti
Foto

R^krásná vzpomínka, Jitko:-)

4 0
možnosti
Foto

...a já děkuji krásně za přečtení;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik