Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotoaparát je stejně výborný vynález. A tys měla bohatý nález, Jitko R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, spokojenost po letech;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, krásný blogR^. Též jsem dnes byla houbovat. Celý týden jezdím kolem lesů, kde už po ránu stála auta houbařů, já jim tak zviděla... Již nemám co;-). A navíc u nás dnes nádherné slunečné počasí:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný den i úlovek, co víc si přát;-)R^

1 0
možnosti

Jituš, že tys zamlčela, že jsi přesídlila do Houbové republiky?!:-D

Úžasné!

1 0
možnosti
Foto

Maruš, to nic není, syn odjel jen na půlhodinku a dovezli úplně výstavní houby. Je fajn rok a to je dobře;-)

1 0
možnosti
DV
Foto

R^Paradni ulovek. Jitko. Fakt rostou, dokonce i tady u nas. Byli jsme dopoledne a nasli, ale ne tolik jak jako Ty.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak dobrou chuť. Já jsem právě zavařila do nálevu, bude nač vzpomínat;-)

1 0
možnosti
Foto

A co s těmi královnami MČ?

1 0
možnosti
Foto

Jsou to opravdu královny lesa. I když nejedlé, vždycky aspoň pohladí oko. Vždycky mě naštve, když je vidím po lese rozkopané, rozházené.

2 0
možnosti
JS

Týýýýýýýý brďóóóó, já chci takýýýR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Už prý rostou všude, u nás na Moravě dokonce na břízách, jak vidíš;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ super procházka hřibová

2 0
možnosti
Foto

Danko, Jarek už lítá taky? Úplně ho vidím;-)

0 0
možnosti
Foto

A staré babky ať do lesa nechodí bez doprovodu. Shánět, kam patří, a dopravovat je tam není moje hobby.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik