Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

;-)R^

U nás léta vedl ježeček.

Syn jako prcek, takhle překřtil Ježíška.

"Mamčó a jak ten ježeček ty dárky nosí? To má na bodlinách?";-D

1 0
možnosti
Foto

Prcek? Inu potkají se cvrček a prcek a dají řeč „tak jak?“

„Inu cvrkám, cvrkám. A ty?“

„To víš, už to tak nejde.“

;-)

2 0
možnosti
LB

Před lety jsem v MHD nechtěně vyslechla rozhovor dvou postarších dam, které propíraly svého souseda. Rozsáhlý výčet jeho negativ ukončila jedna z nich konstatováním: "Dyk on je to šizofrenik a ještě k tomu blázen!"

4 0
možnosti
Foto

Krásný, dík za příspěvek;-)

0 0
možnosti
JZ

Cestina je krasna a rozmanita. To ji odlisuje od ostatnich jazyku sveta, proto i ty nejkrasnejsi a v cestine nejpouzivanejsi vyrazy - proste, jakoby, jako, pohoda - se zacinaji prosazovat i v cizich jazycich, napr. ve slovenstine.

1 0
možnosti
Foto

A zkuste do kteréhokoli jazyka přeložit povzdech člověka, jemuž si žena zlomila na horách končetinu: „A to ona si mi ti tam ona zlomila nohu.“

3 0
možnosti
PB

P48e83t16r 16B32u93r91i88a22n

3. 10. 2017 16:34

Hezký, karma. Můj malej syn jednou volal: Tati, tati...pavouk! Kde? Už uletěl!

2 0
možnosti
Foto

Dva policajti:

1. „Hele, mrtvá vrána!“

2. „Kde?“ a zdvihne zrak k obloze.

6 0
možnosti
JK

Bylo napsáno: Správné manželky své manžele nepřezírají...

Bylo nahlas přečteno: Správné manželky své manžele nepřežírají...

Přeřeknutí, leč i tak pravdivé :-)

3 0
možnosti
Foto

„Český národ je prosíravý.“ (Cimrman, Afrika) ;-)

3 0
možnosti
Foto

a je nesmírně těžká;-Dna rozdíl od slovenského jazyka, kde automaticky všechny slovesa končí i, čeština komplikuje pány, živé, atd.....;-Djinak pozdrav a R^

1 0
možnosti
Foto

Taky zdravím a díky za zastavení;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Opak přeřeknutí – tedy přeslechnutí či překouknutí – má taky svá kouzla. Napsal jsem o tom v březnu článek:

http://pechar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=591876

2 0
možnosti
Foto

Tak čokoládová fantazie nejlepší!;-D

1 0
možnosti
Foto

Přeřeknutí? Vzpomněl jsem si na jeden hodně ošklivý vtip:

„Jednou mi ráno žena přinesla do postele snídani. Chtěl jsem jí říct ‚Děkuju, miláčku,‘ ale přeřekl jsem se a... ‚Ty svině zkazila’s mi celej život!‘“

1 0
možnosti
RE

Ono vůbec vyslovování cizích termitů přináší značné rizoto:) Proto cizí slova vyslovuji zásadně foneticky "aby tomu každej rozuměl" Hezky Jitko!R^

1 0
možnosti
Foto

;-Dto je dobrý!!! Romane, moc zdravím a vítám tě opět "na scéně". Dlouho jsi tu nebyl.

1 0
možnosti
Foto

R^máš pravdu Jitko někdy jsou to kouzelné záměny a obě jsme se dnes trefily do podobného tématu-dámy nechcete so pohladit ptáčka?

já třeba jednou řekla směšný odpad místo směsný

o překlepech ve zdejších diskuzích ani nemluvě:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,50
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik