Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Jà jsem na překlepy mistr a ještě když píšu na tabletu, tak mi občas změní slovo to je potom mazec. Nedávno si říkám ještě zemyju um a mám to. Anebo toto je také hezké slovo čipotoč_počitač

2 0
možnosti
PK

Skléroza a stáří je velice nehumánní , ještě že mi mojí blízcí rozumí například jsem vždy chtěl šlehačky s jahodami. no ale Belohrádek,nebo Bělobrádek,to už bych se měl asi stydět;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Hornbachu doma neřekneme jinak než Hrombach. A naše dcery kdysi udělaly z omáčky čumátko.:-)

2 0
možnosti
Foto

Krásný, tak já právě jím čumátko z fazolí?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

jo...s češtinou lze kouzlit...zdršile...krvadlo...atd:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nerozumím ani jednomu;-D

0 0
možnosti
MV

bonboriniéra..., nieva...., šumka..., garnisonka...

tyhle utvary miluju, Jitko

1 0
možnosti
Foto

;-Dšumka říkáme u nás taky

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik