Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nám naštěstí proud šel, a kromě poletujících předmětů a převrácených popelnic se u nás na sídlišti žádné katastrofy neděly. Skoro ti "závidím", jak jste si ten výpadek nakonec užili. Bez proudu to není ono, ale člověk dokáže improvizovat - v nejhorším by se dalo dělat kafe na venkovním ohni, ne? (Vzpomeň si na SaturninaR^;-D)

1 0
možnosti
Foto

Dobrodružství bylo veliké. To když nás syn pozval na kafe a víš jak ho dělal? Pomocí ledlampy;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, krásně jsi to napsala! Nám taky vypnuli proud, naštěstí jen na dvě hodiny. Taky máme všechno na elektřinu...pan Zajíc dlel v práci, tak jsem si vlezla do postele s knížkou Marty Kučíkové a se všema zvířatama a jak nám bylo! Krásně nám bylo!

1 0
možnosti
Foto

Na knížku od Marty se moc těším, to pak klidně vydržím bez proudu dlouho;-)Zdravím do PrahyR^

0 0
možnosti
Foto

R^tak hlavně že to přežily hříbky v mrazákuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

I kdyby střecha uletěla, co?;-DAle to je samozřejmě nadsázka, i vážné věci se musí brát trošku s humorem. Zdravím a přeji pohodové dny.

0 0
možnosti

Tak jste to nakonec, Jituš, přestáli se ctí, a ještě si pěkně popovídali.

Když je tak velký výpadek jako byl teď, tak myslím... na mrazáky. Většina má výdrž 24 hodin, a co s tím pak? To by mě kleplo:-)

1 0
možnosti
Foto

Mrazák vydržel v pohodě, na to, že elektrika nešla jeden a půl dne, super! Tolik hříbečků co tam mám uložených, to by mě fakt bylo nejvíc líto;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky jsme "nešli", ale mám plynový sporák! Heč ;-D;-D;-D .....jen mě vůbec nenapadlo, uvařit si to kafe ;-D;-D;-D .....noťas měl ještě kus baterky, tak jsem si psala a pak jsme se jen tak váleli se psem na gauči v dece, po tmě a v tichu, jen jsem poslouchala to svištění větru. I to má své kouzlo, byť se člověk bojí, co a kde se přihodí. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak na kafčo nedám dopustit, ale buďme rádi, jak jsme dopadli, jinde bylo hůř.;-)

1 0
možnosti
RE

Taky jsme s Jaru improvizovali v jejím rodném Frýdlantu, kde nešel v neděli ráno proud a mojí ranní polévku a Jaru nezbytný čaj zachránil PB vařič, jež jsem den předtím náhodně zahlédl pod harampádím v kůlně, kde jsme marně hledali košík na houby:-)

2 0
možnosti
Foto

Bombu do baráku nechci! To jsem manželovi tvrdila hned, když se zhaslo;-DNo, jsem "hrdinka", ale raději to kafe oželím. Romane, zdravímR^

1 0
možnosti
JT

Vypnutý svět přináší jiný čas. Když je to jen na chvíli, pak soused pravdu nemá...v dlouhodobém horizontu ano;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, vše se přečká, pokud není hůř. Honzo, zdravím a přeju jen svěží vánek.;-)

1 0
možnosti
Foto

J93a24n 76P17r59a59ž47á90k

30. 10. 2017 14:27

R^V tomhle to měli naše babičky lepší. My už se holt bez těch civilizačních vymožeností nedokážeme obejít.

Hezký den, Jitko a ať Ti kafčo chutná:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, to je pravda a my jsme báječně zpohodlněli;-)

1 0
možnosti
AJŘ

Nám to nešlo jeden a půl dne;-( ale máme sporák, tak jsme hladem nezhynuli, i to kafe bylo. Horší je, když neteče voda;-D.

1 0
možnosti
Foto

U nás tomu bylo stejně, no sporák je sporák, to je paráda, ale aspoň si člověk o to víc všeho váží;-)

0 0
možnosti
MV

dulezitej je kazdej zdroj a nejdulezitejsi je, ze vam neulitla strach a padly strom z jednoho domu neudelal dva

1 0
možnosti
MV

strecha..ne strach

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,50
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik