Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Jitko, sice jsi začala zvesela, ale mě jsi dojalaR^

3 0
možnosti
Foto

Tak už se usměj, děvče;-)

3 0
možnosti
Foto

;-DRáda tě vidím bábinko Anežko!

0 0
možnosti
Foto

Však mi to předpověděl ten FB test, ale co to bude, ti neprozradím, nechej se překvapit. ;-) Každopádně gratuluji a přeji, ať jsou všichni zdraví.VR^

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem zvědavá, zda ses trefila (teda ten test);-D a díky!

0 0
možnosti
Foto

R^Už jsem myslela, že se už narodilo.:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) ty to teda bereš hopem!

1 0
možnosti
MB

Krásné!

A blahopřání k babičkovsví :-)

1 0
možnosti
Foto

Martino, moc děkuji za všechny "zúčastněné";-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, povedené a ukaž se v Brně;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Brzo dám vědět a díky;-)

0 0
možnosti

Jíťo, to je moc hezké! Pěkný úlovek!:-))

Dobře, že ses o to podělila s prababičkou..

1 0
možnosti
Foto

Maruš, musela jsem, tak jsem to cítila;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 657
  • Celková karma 25,83
  • Průměrná čtenost 887x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik