Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Kdysi dávno, když jsem jezdíval na školení do Kostelce nad Černými lesy, přestupoval jsem v Kolíně na autobus a tam v jedné restauraci u nádraží podávali smažené býčí koule. Nikdy jsem se tam nezapomněl zastavit. To byla mňamka ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že jsem vám připomněla hezký zážitek;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, hnedle jsem si vzpomenul na jednu komedii, kde byla hlavní role jedné Blaženy někde v Itálii. Brrr;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo, Blažena, taky jsem si ji hned připomněla, když jsem to viděla v syrovém stavu;-D

1 0
možnosti
PL

To se nesmí, takto dělat chutě. R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, právě že musí!;-)

0 0
možnosti
JT

Nevím, zda by mne všechno zlákalo, ale závitky bych si vzal ještě domů;-D Hezký kulinářský zážitek.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, závitky úplně nejvíc. Ty si dávám i ve městě, jako rychlovku, nebo smažená křidélka, obojí za malý peníz a velice chutný.;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky bych všechno ochutnala, jen by mi teda dělal problém ten tureckej posez...R^

4 0
možnosti
Foto

;-DZuzko, já čekala, kdo se ozve. Já totiž sedávám na sedačce, v opačném případě bych do sebe nic nevtlačila!

1 0
možnosti
SS

Bycim koulim tady rikame Prairie Oysters ... ;-D

3 0
možnosti

Jituš, tedy zážitek to jistě je, vypadá to úžasně...jen nějak ta asijská kuchyně mě neláká:-))) Ale fotky jsou super!

Připomněla jsi mi, jak před lety mladá sousedovic dcera měla slabost pro býčí žlázy - hrozně jí to chutnalo, ale hrozně se styděla, si u řezníka říct:-D

Jedla jsem to jednou, a stačilo:-))

2 0
možnosti
Foto

Muruš, musí se to umět upravit, pak je to vážně delikatesa;-)Vidíš, já se dřív styděla koupit dršťky, bylo to to nejlevnější, jaksi podřadné a dnes?

0 0
možnosti
Foto

no...jistý druh přijatelného obžerství to je:-)

1 0
možnosti
Foto

Když to vidím na vlastní oči, nejsem proti:-P

0 0
možnosti
ND

Taky bych šla na takovou večeři.. EU;-Dod

3 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik