Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no s mým zástřihem zatím nikdo problém neměl:-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, "labutěnku" jsme pár let měli. To není pes. Je to něco mezi papouškem a kočkou ;-D ale byl přítulný. Ale uječený a bojácný... Nikdy vic, já potřebuju zadaná! ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^já radši huňáče-sice je to práce s kartáčováním a člověk pořád někde sbírá chlupy ale jsou to plyšáčci na mazlaní:-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, já jsem kdysi majitelce značkového vipeta - malého chrtíka, doporučila, aby mu dal pořádně nažrat ;-D

1 0
možnosti
LM

Děkuji Vám, Jitko, za opět pěkné čtení...R^. joj, to byl silný zážitek pro cyklistu, že ho to tak rozhodilo, že se málem zabil. ;-D Krásně jste to holky na konci vymyslely. Nám páníčkům je to fakt jedno. Jsou to super parťáci. S chlupama i bez. :-)

1 0
možnosti
Foto

A já Vám moc děkuji za čtení;-)R^

1 0
možnosti
JS

VR^:-) chlupy, nechlupy, láska si nevybírá :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik