Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za hezký report, škoda že nebyla možnost se sejít, když už jsi byla v Praze. Já mám shodou okolností Slunečnici od domova, co by kamenem dohodil (no asi 10 min pěšky - tak daleko neházím;-)), ale byla jsem v té době v práci.

R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo určitě příště;-)

1 0
možnosti
Foto

J45a18n 86P58r87a52ž27á86k

18. 11. 2017 14:37

R^Moc hezky jsi to napsala a nafotila, Jitko:-)

1 0
možnosti

Jitu, to byl doslova bohulibý výlet!:-))

A moc hezky jsi o tom napsala. Díky.

Ta fotka s panem Skopečkem nádhera!

Moc vám to sluší.

4 0
možnosti
Foto

Maruš, zdravím, myslela jsem na tebe v té matičce;-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, moc ti to na fotkách sluší a ta básnička? Četla jsem a najednou vykoukla vzpomínka já slyším hlas svojí babičky jak mi ji povídá......VR^

3 0
možnosti
Foto

Tož děkuju za kompliment;-)básničku si ulož pro vnoučátka, tak jako jáV

1 0
možnosti
JS

Vsrdcovka, dík za ni R^

2 0
možnosti
Foto

Ano, i já za ni děkuji;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, úžasné VVVV

1 0
možnosti
MV

taky tam rad chodim a Drahusku miluje kazdej!

diky, Jitko, zes to taky dala. tvoje pribehy se urcite krasne poslouchaly...ne jak ty moje se sprostejma slovama

krasnou sobotu preju a nedeli jakbysmet!

2 0
možnosti
Foto

I ty jeden, čekali jsem tě tam!!!:-P

0 0
možnosti

Jitu! Moc děkuji za účast, za velmi příjemný večer a za tento blog:-) Na té fotografii, kde paní Drahuška zvedá ruku a já si upravuji vlasy, to vypadá, jako bychom trénovaly nějakou divadelní hru;-D

Hezký víkend :-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuju tobě a právě ta fotka se mi moc líbila, je to přesně jak popisuješ;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 659
  • Celková karma 27,25
  • Průměrná čtenost 884x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik