Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J57a88n97a 70M64a43j55o67v69á

16. 12. 2017 22:25

Jiti, děcka to jsou darebná. A ty jsi takový člověčí zázrak. R^

3 0
možnosti
Foto

Nad jejich vynalézavostí až žasnu;-DJani, zdravímR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ať se Ti koště nezadře! Nebo raději zadře a uleví se Ti. R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Vše je jen dočasné, to mě blaží;-)

0 0
možnosti
Foto

Vím, o čem mluvíš. Vynalézavost studentů kam všude nacpat odpadky (oblíbené místo např. mezi žebry topení) nezná mezí. Obdivuju uklizečky, že s tím koštětem někoho nepřetáhnou.

R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Tak to bych neměla odvahu se ani ozvat, v dnešní době už ne;-)Mezi radiátory to je fakt bezva, koštětem jsem si málem shodila na hlavu globus;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Si nedáš pokoj, že? Ale při úklidu je aspoň na chvíli ten výsledek vidět...;-)

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, jen na chvíli;-)

1 0
možnosti
Foto

Držím palce at tu dnešní mládež přežije.:-))

2 0
možnosti
Foto

Výhoda je v tom, že můžu kdykoliv odejít, třeba jen zamávat;-D

1 0
možnosti
Foto

J48a37n 70P57r28a71ž69á86k

16. 12. 2017 21:02

R^Jsi moudra zena, Jitko:-)

2 0
možnosti
MJ

Já jsem také pracovala tam, kde, když bylo potřeba, dělala jsem i uklízečku... jednou jsem měla koktejlky... skláněla se nad záchodovou mísou se štětkou a můj šéf (psychiatr) prohodil: to jsi teda dopadla... a já myslím, že nedopadla (aspoň do té mísy). Já na to ráda vzpomínám. Já bych mohla dělat všechno, kromě kata, rasa, řezníka...

1 0
možnosti
Foto

Magdo, tak všechny zmiňované bych nemohla taky dělat;-)

1 0
možnosti
DV

D70a36v45i26d 34V37l50k

16. 12. 2017 20:37

Jituš, to by byl román: "Paměti excelentní uklízečky." Přiznej se Tobě se po té škole stýskalo?;-) Rád jsem si Tě přečetl a čekám na pikantnosti"Když ve škole zhasnou"

1 0
možnosti
Foto

Davide, v týdnu budou probíhat vánoční večírky, třeba něco okoukám;-D, díky za návštěvu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik