Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zrovna dnes jsem na tebe myslela, že píšeš nějak méně :) pěkný víkend;-Djá zpívat vůbec neumím:-/

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, píšu méně, tak jak to bývá u PRDUCHŮ běžné;-DJeště do konce března. Ale myslím si, že psát méně není vůbec na škodu;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem chodila do lidušky dva roky na klavír a zoufale mi to nešlo, takže moje hudební "kariéra" skončila. Pak už jsem se k ničemu nedokopala ani ke kytaře, což mě mrzí, protože u táboráku jsem zpívala opravdu ráda. Teď už si tiše zanotuju leda tak při mytí nádobí.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo a proč tiše? Jenom pěkně nahlas!;-)Pěkný víkend přejuR^

1 0
možnosti
Foto

J96a61n26a 85M40a78j61o81v49á

24. 2. 2018 15:38

Jiti, muzikantské lidušky jsou ty holky, co na koncertech lezou sexy muzikantům do šaten a.... no, nepouštěj se do toho.

A zpívat si mžeme...klidně v koupelně a na zahrádce a bez not a bez sluchu a bez hlasu...

Nebo v davu...dělám to tak často :-))

3 0
možnosti
Foto

Jano, tak to slyším prvně, zas jsem o mnoho chytřejší;-DAle je fajn, že aspoň s tím zpíváním to máme stejné;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, super! Ale nic se neboj, já zpívám furt a odjakživa a ve smíšeném sboru a přesto noty neumím. I když podle nich zpívám, neumím je pojmenovat.

1 0
možnosti
Foto

Takže se ztrácíš v davu, jo?;-D Tak noty přenecháme těm, kteří si s nimi notují.;-)Pěkný den přejiR^

0 0
možnosti
AJŘ

;-D já poznám 2 noty. Cé a Gé. Víc jich neznám, protože diktáty z not za mne vždycky psal spolužák Tonda. Já za něj zase matiku;-D

1 0
možnosti
Foto

J25a33n11a 26M48a75j32o75v60á

24. 2. 2018 15:35

Tomu se říká spolupráce :-)))R^

2 0
možnosti
Foto

R^Do zušky jsem chodila jen na výtvarku, ale musela jsem doma hrát na piáno. A já chtěla na kytaru.;-( Tak neumím nic, ale zatančit bych v lepších dnech ještě zvládla.;-)

1 0
možnosti
Foto

No vida, až se sejdeme, tak tě vyzkouším z obojího;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, tedy nevím jak to děláš, ale před chvíli jsem vzpomínala na dobu kdy jsem prozpívala doma celé dny a chtěla umět hrát na klavír. Na to ovšem nebyly peníze, pan učitel z Lidušky doporučil rodičům, aby mě dali na housle, to ovšem také neprošlo, kdo by to cvičení celý den poslouchal a co by řekli sousedé. Nakonec jsem skončila ve sboru, ale osud si to představoval jinak. Hlasivky se poroučely a tak mi nakonec zbyla naštěstí alespoň ta láska k hudbě, kterou mi nikdo vzít nemohl. Otevřu počítač a hle! Ty si tady píšeš moc hezký článek o nenaplněných hudebních tužbách. Tak tohle je něco mezi nebem a zemí.;-):-)

3 0
možnosti
Foto

To je prostě telepatie jako vyšitá;-)pěkný den přeji a pozdravy ku Praze posílám!

1 0
možnosti
VF

Jitko, zpívání je radost. Pan doktor na ORL mě nepotěšil, nezvládnu ani "do re mi fa so la sidol". Když mě nikdo neslyší, tak si zapěju. Vnučkám můj zpěv nevadí a milují "Kač, kač...kačena", nebo "Nechoď, Janku, pres polanku", "Vysoký jalovec"......Vzala jsem je na cimbálku, snad si oblíbí lidové písničky. Tak pějme písně dokola:-).R^

1 0
možnosti
Foto

↑ Do-le-jsem-fa-so-val-si-dol.

↓ Si-dol-jsem-fa-so-val-do-le.

4 0
možnosti
Foto

Dík za milé povídání.

Hálkovu povídku jsem sice nečetl, ale tolik vím, že „muzikantskou“ byla Liduška nikoli proto, že by sama provozovala hudbu:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Muzikantská_Liduška

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za ozvání. Já samozřejmě vím, kdo byla Muzikantská Liduška, ovšem nepíši o ní, ale o "lidušce škole" jako takové;-)Přeji pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Jééé, taky jsem chtěla umět hrát na klavír, jenže se nám nevešel do bytu. Tak jsem aspoň chodila zbožně poslouchat ty kamarádky, které hrát uměly, a byla vděčná za každou možnost trochu to zkusit taky. V notách se prakticky nevyznám, "poznávám" je jen jaksi orientačně, takže jsem vždycky brnkala podle sluchu. Ale nakonec jsem na půdě našla kytaru. Skvělý vynález.

1 0
možnosti
VF

No, klavír by se Vám špatně nosil po horách. Váš foťák byla výborná volba.

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,81
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik