Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Teda Jitko, Ty jsi mi udělala chutě;-)Takové dobroty tady u nás na Severu bohužel nemáme;-(Buchtičky sem jedl naposledy asi před 54 lety. Žemlovku před 6 lety a moje exotická žena, která tehdy v jedné restauraci při návštěvě ČR ji také jedla, jí tak byla "unešená", že pod vedením mé sestry (a s mým překladem do hatmatilky mé ženy a zase z hatmatiolky mé ženy do češtiny) se jí také, po počátečních potížích naučila dělat. Tak se jí zeptám, jestli by neměla chuť dát se do toho (i když tady sehnat vhodné ingredience není zas tak snadné). Až bude žena namítat, že je s tím práce, tak to Jitko svedu na Tebe, žes mi udělala chutě;-D

2 0
možnosti
Foto

;-DAno, sveď to na mě... a dobrou chuť přeji, žena to určitě zvládne;-)

0 0
možnosti
Foto

Že bych zase jednou po čase dala žemlovku? Je to sice piplačka, ale vždycky se po ní zapráší. Buchtičky kupuju hotový tak jednou za uherský rok.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pokud na to máš chuť, běž do toho!;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak s buchtičkama je dost matlání i doma "v malém".;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Věříš, že jsem je doma nedělala pěknou řádku let?;-)

1 0
možnosti
Foto

K32a23r42e95l 30M30á79d60l90e

26. 2. 2018 20:31

Buchtičky hezké, ale co se týče šodó mi připadají trochu ošizené. Nám teda ve školní jídelně dávali snad ještě o fous míň, tak jsme jedli jen ty polité. Ty suché jsme se pokoušeli vrátit, ale někdy byl přísnej dozor a nutil nás dojídat i ty dusivky bez šodó.

Ale ještě mnohem horší byl rýžový nákyp. Krychle suché rýže, ve které se skrývaly dva kousky švestky z kompotu. Po letech jsem pak chodil do závodky a bylo mi divné, proč si tam tolik lidí ten rýžový nákyp objednává. Jednou jsem se odhodlal a potom už pokaždé - bylo to šťavnaté se spoustou švestek a na vrchu to mělo tlustou vrstvu něčeho snad z našlehaných bílků.

2 0
možnosti
Foto

Tak to co vidíte, byla porce na přání;-)jinak co se týká rýžového nákypu, je prostě famózní a přímo klouže do krku:-)

0 0
možnosti
Foto

Jituš, tož to je šichta. Nicméně, už vím, co budu vařit v sobotu . U nás říkáme žemlovce bída ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem ráda, pokud jsem inspirovala a dobrou chuť!;-)

1 0
možnosti
Foto

děláš mi chutě:-)

zemlbábu dělám z vánočky a to je fakt dobrota;-)

2 0
možnosti
Foto

I já jsem ji dělala po Vánocích z vánočky, neměla chybu!;-)

0 0
možnosti
JS

Jitu, Ty babuško úžasnáVR^R^R^!

Tvému elánu a srdci, se patří poklonit...R^

2 0
možnosti
Foto

S tou úklonou opatrně, aby ses pak narovnala, ale moc díky!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je kus pořádné práce, Jitko:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik