Diskuse

Záchranáři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ještě, že mu pomohli a povolali ty hasiče.:-)

1 0
možnosti
Foto

V opačném případě by tam zbyla jen ta kytka;-)

2 0
možnosti
IM

Jitko, dík za pobavení;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No když je zítra to MDŽ, tak proč ne?;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Chudák, schytal to dvojnásob. Ale dovedu si představit to následné utěšování z manželčiny strany, za něž bych to klidně podstoupil také:-)

3 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, že pak už záchranáře nepotřebovali;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak to byla zkratka za všechny drobný!;-D Díky za pobavení, snažila jsem se danou (i když pro pána nelichotivou až kritickou) situaci představit.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy se to prostě takhle vyvrbí;-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, díky za přečtení;-)

0 0
možnosti
RE

R^Kdysi jsem chtěl zachránit vodáky, kteří se "práskli" těsně před mojí lodí na rozvodněném horním toku Vltavy pod Soumarským mostem. Zastavit na louce nebyl problém, neboť koryto bylo plné a vylévalo se do kraje. Chtěl jsem je doběhnout po břehu a hodit jim šňůru, jenže jsem zapadl do nějaké jámy mezi trsy rákosí až po krk. Ještě, že to nakonec přežili a zachránili ještě oni mě:)

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíš, taky poučení;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik