Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jů krásný blog, poteší oko a pohladí dušičku. Samozdřejmně dávám hlas a čtu, že můžu více kandidátům, tak já mám jasno.R^

1 0
možnosti
LI

Březnová mláďátka- koťátka, dětičky jsou nejlepší... A ten vnouček - nádhera.R^

Takže přeju - moc a moc radosti :-)a vůbec žádné starosti

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, moc díky, Tobě taky jen vše dobréR^

0 0
možnosti
Foto

Tož - to je opravdu pěkné - a pohodové, Jitko. I to miminko, vaše "velikonoční potěšení." Dřív se říkávalo, že dítko se má narodit zjara, aby se na jarním ovzduší krásně sušily plínečky. I když se dnes jedná spíš o košilky a dupačky. Veselé Velikonoce! ;-)

1 0
možnosti
Foto

A to se podařilo, obě dítka budou narozena zjara;-)Krásné svátky i ToběR^

0 0
možnosti
Foto

R^Diky za krasne prani, Jitko, s radosti opetuji. A mimochodem, kdy cekate to druhe miminko?:-)

1 0
možnosti
Foto

K34a35r16e85l 72M34á35d69l14e

30. 3. 2018 14:05

Karma - s drobnou výhradou, že zelené pivo mě neláká.

1 0
možnosti
Foto

Karle, tak mě taky ne, když ho chutnám, musím zavřít oči;-) moc díky za čteníR^

0 0
možnosti
Foto

Díky za krásnou velikonoční atmosféru! Jo a taky jsem ti dala hlas, tak doufám, že budeš ve finále!R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Tak já snad samou radostí zpychnu, moc díky Pavlo;-)

3 0
možnosti
Foto

Taky se nám v rodině vylíhla kuřátka, ale papouščí: 1url.cz/Ytnap Je jich pět a rostou jako z vody. Jaro asi opravdu dorazilo :-)

Tak pěkné velikonoce! V

2 0
možnosti
Foto

Martino, i Vám pěkné svátky a díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
MV

Tomik je bajecnej, kuratka taky a ty jakbysmet! mas muj hlas nominaci, Jitule

2 0
možnosti
Foto

To je pro mě největší pocta, málem jsem spadla ze židle;-)díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik