Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Dzávidím být babičkouR^užívej si to

1 0
možnosti
Foto

Teprve začínáme, no je to mazec vstřebat to!;-)

1 0
možnosti
PK

Tak vnuk, 5 let, jak jsem již zmínil níže, kromě Lega miluje svůj tablet. Seriály - vláčky Tomáš a spol., Paw Patrol a také Hej počkej zajíci. Jak to říkají Rusové - Nu pagadí, nebo tak nějak ...

Tabletu říká mazlík. Při cestě tramvají měla paní na klíně podobný tablet a on se otázal "hlasitě" a srozumitelně ... Dědo, myslíš, že paní má ráda také svého mazlíka?:-) Moc mi do smíchu nebylo.

Takže o nějaké hračky z mého či synova mládí žádný zájem.

1 0
možnosti
Foto

Nechám se překvapit, o tabletech vůbec nepochybuju, oba synové jsou experti přes pc, do jejich tajů zasvětili i mne. Ale především si přeji zdraví pro všechny. Vám moc děkuji za příspěvekR^

0 0
možnosti
Foto

jen si vnoučky užívej babinoR^;-)

starých plyšáků mám doma také ještě pár- nostalgie

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, kluci na nich leželi, krmili je;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak teď máte doma krásný "povinnosti";-). Neboj, já myslím, že si vnoučci vyhrají i s poděděnými hračkami.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, co si pamatuju, vždycky děcka potěšila úplně obyčejná hračka;-)

1 0
možnosti
DS

Jé, užívejte si. Já setaky těším na babičkování, ale budu ráda, kdy děti budou ještě chvíli studovat :-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo, díky, nastala zase jiná éra našeho života a je to dobře!;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Jaké hračky teď vůbec frčí?

1 0
možnosti
Foto

Kláro, čuměla jsem na to jako zjara, teprve jsem v učení, dám včas vědět;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)užívej babičkovství,Jituš. A rozmazlovat, rozmazlovat..a výchovu jsou rodiče:;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik