Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To zvládnou. Dneska už je první třída dost jiná než kdysi před lety...R^:-):-)

1 0
možnosti
MV
MV

... a chtěl bych bejt prvnacek u Tvyho okýnka. Fakt

2 0
možnosti
Foto

R^moc hezké Jituš-vzpomínám když jsem vedla svého syna do školy pioprvé-jak je to dávno;-(karma a dík za pěkné čtení

1 0
možnosti
Foto

Na to, jak je to dlouho nevzpomínej, jen na ty pocity. On si to určitě bude pamatovat celý život;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné, Jitko, pro první školní den jako stvořenéR^ Pocit přívětivosti a bezpečí je v začátcích pro každého prvňáčka důležitější než nový školní batůžek.

3 0
možnosti
Foto

Školní batůžek se zničí, ale batoh plný vzpomínek zůstává po celý život;-)

4 0
možnosti
Foto

R^Jitko, jak Tě znám, určitě jsi těm prvňáčkům dodávala tolik potřebnou odvahu přes to výdejní okénko:-)V

2 0
možnosti
Foto

Přes dlouhých dvacet let. Těm co přišli, i těm, co už odcházeli do víru života.;-)

1 0
možnosti
JS

Měla ́s obrovské štěstí na takovou paní učitelku, Jitu! Taková dokáže buď dítě získat a ten opačný případ (moje zkušenost) zničit chuť se vůbec něco učit...

Děkuju za tu Tvou hladivou vzpomínku :)

3 0
možnosti
Foto

Bohužel, i takové jsou, poznala jsem to později:-/

1 0
možnosti
Foto

Moc hezká vzpomínka. Já takovou nemám do školy mě vedla sestra a bohužel naše paní učitelka onemocněla a vyfasovali jsme stařičkou učitelku, která se s námi nepárala. Školu jsem neměla ráda od první třídy......Jituš za blogR^V

2 0
možnosti
Foto

Asi to fakt záleží na tom nastartování, v pozdějších ročnících to bylo zas jiné, i krušné;-(;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,09
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik