Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky se Ti zadařilo, některé úlovky jsoupřímo excelentní :-)

1 0
možnosti
Foto

V lese je krásně i za deště a koukám, že jak z vody rostou nejen houby.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

šmarja, Jitko, ty mi děláš chutě...miluju lesy tam u nás...chjo...

1 0
možnosti
Foto

Já vím, Zuzko, já vím;-)

0 0
možnosti
MV

Bude hřibkova na smetaně? Mnaaaaaam

1 0
možnosti
Foto

Bude fšecko! Smažák, pod maso, plněný papriky i omáčka;-)

0 0
možnosti
Foto

Náhodou! V dešti a mlze se chodí skvěle, pěkně to chladí. Jen ti nesmí zmoknout technika.;-)

1 0
možnosti
Foto

Moklo mi všechno, ale byla to rychlovka, Rexík se zmenšil na polovinu, už kvůli němu se muselo spěchat;-)

1 0
možnosti

Sbírání v dešti! Nádhera!:-))

A když to pak ten "poslední" hned konzumuje (ne, to asi jen ochutnává ručičku, či hledá zub, že?:-D, je radost hledat.

A bude houbovka! :-))

2 0
možnosti
Foto

Zoubky už má tři! A Tomík právě dnes objevil první;-)

2 0
možnosti
JS

:))) možná zajdu zítra do lesa.

A všimla si's Jitu, že když někde narazíš na muchomůrku červenou, tak v okruhu cca 10 metrů roste zaručeně minimálně jeden "pravák"? :)

2 0
možnosti
Foto

Vím, že se to říká, ale někdy hledám marně, inu jiná doba;-D

1 0
možnosti
DP

A nebyla pod to teniskou i noha?;-) Už se těším na zítra, taky vyrazím na houby.

1 0
možnosti
Foto

;-D Dano, to já pečlivě kontroluju, jsem vášnivou čtenářkou detektívek, víte? moc díky za zastavení.

0 0
možnosti
VN

Radostně jsem shlédla 2x, já jen jestli jsem se nepřehlédla .

I na tu kaluž jsem se dívala radostně ... :-)

1 0
možnosti
Foto

A Rexík ji ještě radostněji přeplaval;-D

1 0
možnosti
OP

Hezký. Nejvíc se mi líbí poslední fotka, kde si paní autorka pořídila selfíčko? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik