Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Jituš to se mám na co těšit, zatím jsem bez korunky, ale už to vidím v jasných barvách.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Zuby, to je vždy nejasná budoucnost;-D

2 0
možnosti
VN

Drama, a je za to karma ...;-D R^

1 0
možnosti
Foto

Vlasto, vše je potřeba brát s humorem, zvlášť když se to netýká nás;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Joj, zuby. Jitko, ani mi nemluv;-D:-)

1 0
možnosti
RE

Ježiš:-) A já se zezačátku leknul, že se tam někdo nejmiň udusil!:-)

1 0
možnosti
Foto

Šoky z takových akcí jsou různé;-)Ahoj, zdravím a dík za nákukR^

1 0
možnosti
Foto

Já se skoro lekla, co hledá:-). Ale jednou jsme známému lovili snímací náhradu na dně plaveckého bazénu. Holt se s tím špatně skáčou šipky;-D.

1 0
možnosti
Foto

Tak to určitě! Ani neskákat, ani se moc neveselit, pokud to není jisté;-D

0 0
možnosti
Foto

No, to je pro ženskou vždycky průšvih. To mi kdysi těsně před Vánocemi přinesla dcera čertsvě upečené a nazdobené vánoční perníčky - a po jejím odchodu jen co jsem do prvního kousla, ulomila se mi půlka předního zubu. Můj zubař už měl po celé svátky až do Třech králů dovolenou, a já jsem tedy byla po celou tu dobu nucena všechny vánoční a novoroční svátky, a všechny návštěvy s nimi spojené, absolvovat s takovým stavem chrupu... Ale neřekla jsem jí to, aby ji to nebylo líto. :-/RvDíky, Jitko, za příběh.

1 0
možnosti
Foto

Jó zuby, s těmi mám spoustu zážitků a malérů;-)Mirko, dík za čteníR^

0 0
možnosti
JS

:))) připomnělo mi to historku se zuby v pytlíku s bli... no, raději kolem jídla moc o tom nehovořit :D

1 0
možnosti
Foto

Právě dělám utopence, ale nevadí mi to;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 659
  • Celková karma 27,26
  • Průměrná čtenost 884x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik