Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zatracená viróza:-)

1 0
možnosti
Foto

Už je fajn, přenechala jsem to jiným;-)

0 0
možnosti
Foto

To neznám, bednu nemám.;-) A běžně piju kafe i čaj, no ale jak přejde chuť na kafe, je to blbý...

1 0
možnosti
Foto

To si piš, že je to blbý;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitulko, zcela Tě chápu, mám podobnou zkušenost a shodou okolností šlo taky o zdravotní indispozici. Zablokovaná hrudní páteř. Dělalo mi potíže na ten ovladač dosáhnout, vzbudila jsem se a běželo tam něco neskutečnýho, vedly se podobné řeči, jaké jsi skvěle popsala a já jsem se celou dobu modlila, aby se nikdo nedovolal a nenechal se nachytat a obrat o peníze. Jak to dopadlo, nevím, než bych výsledku vyčkala, překonala jsem bolest, nahmátla ovladač a tu zlodějnu od nás z bytu vyhnala;-).

P.S. A pro Tebe hodně zdravíčka, aby Ti káva zase brzy zachutnala!!!V

1 0
možnosti
Foto

Těší mě, že nejsem sama, kdo to tak vidí. Je to jasná strategie a nervy beroucí podívaná. Ale bohužel se vždycky najde někdo, kdo neodolá tomuto stádu;-) Moc zdravím, kafíčko už mi chutná skvěle, takže "U mě dobrý!";-D

1 0
možnosti
RE

Jo, metla lidstva číslo jedna - tedy televize. Ale spí se u ní výborně, to je fakt!:-)

1 0
možnosti
Foto

;-) A musí trefit tu pravou uspávací pohodu

1 0
možnosti

Udělala jste dobře. Pokud byste tam zavolala, volala byste na zpoplatněné číslo. Tam se Vás pak obvykle snaží podržet co nejdéle - abyste zaplatila, co nejvíce - a teprve pak máte možnost hádat. Vše máte v upozornění - tzv. drobným písmem.

Zrovna dneska zavolala na pevnou linku příjemná mladá dáma s tím, zda jsem majitelem telefonu, aby mi po potvrzení oznámila, že jsme vyhráli a sestavili pro nás dárkový balíček se slevou 70%. Ještě Vám dodám, jak taková sleva může vypadat. Běžná cena zboží 1000.-Kč Cena z níž je u nich sleva uplatněná 10000.- Kč. Takže daleko dražší než pokud si to koupíte jinde. Takže jakmile z ní vylezla ona sleva, neudržel jsem se, rozesmál se a sdělil - slečno zaražte, děkuji Vám za lukrativní nabídku, ale ne. Šmejdů je holt dneska plno.:-)

1 0
možnosti
Foto

Je mi to naprosto jasné, proto přirovnávám lidi k rybám, co se chytají. Jednou jedinkrát jsem kdysi zkoušela volat kartářce, neboť jsem byla napnutá, zda syn udělá zkoušky, ale hned mi to došlo a nadobro jsem vystřízlivěla. Naštěstí mi to spolklo "jen" sto čtyřicet korun. Je to už dávno. Přesto člověk zírá, čím nás televize neustále krmí ;-)

0 0
možnosti
Foto

... a vy se na také hlouposti díváte???

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že je zřejmé, že běžně se nedívám a nadsázku příběhu nevyjímaje;-)

0 0
možnosti

I65v58o 63Ž85á80č18e75k

24. 11. 2018 18:17

Já myslím, že jediný, kdo může z člověka udělat tupce, je on sám. Vy jste se tomu vyhnula, to je fajn.

1 0
možnosti
Foto

Jedno zhlédnutí stačilo. ;-)Dík za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, jo, mnoha věcem se v dnešní době vyhýbám, čistě z důvodu zachování zdravého rozumuR^

1 0
možnosti
JS

Ještě že nemáme TV :)))

Rybajarýba byla :))))

1 0
možnosti
Foto

Máš to vychytané, Jano. Jsem ráda, že existuje ovladač;-)

1 0
možnosti
Foto

J57a70n 43P29r29a48ž95á87k

24. 11. 2018 18:11

R^Těmhle pořadům se vyhýbám jako čert kříži.

Brzy se uzdrav, Jitule:-)

1 0
možnosti
Foto

Už je líp, teď marodí zbytek rodiny. Ještě, že nejsem v dosahu a držím prevenci;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik