Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Jitko. Jsem ve skluzu, to víš, ty vánoce...

R^ Pěkný.

Ten sníh je skvělý. Taky máme.

1 0
možnosti
Foto

Jasně, kdo by nebyl ;-)...a přišel ti meil?

0 0
možnosti
Foto

...už jste se naotravovaly dost:-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, pěkné povídání i fotografie. Karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Anežko, už hodně pamatujem, co?;-D

0 0
možnosti
MG

Hrozný bylo když je pak dál už neprodloužili

1 0
možnosti
Foto

Jituš,mistryně nostalgie ;-DR^

1 0
možnosti
JS

Krása slovem i obrazem, Jitu! ;)))

1 0
možnosti
Foto

Taková rychlovka jednou rukou:-)

0 0
možnosti
VF

U nás nikdy nebývalo moc sněhu, ale mrazy třeskuté. Mokrou rukou jsem sáhla na kliku od prádelny a dopadla jsem jak ti kluci ve filmu Obecná škola. Rodičům naštěstí stačila horká voda a odlepili mě.

Ty sněhové fotky i vzpomínky jsou krásné.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Věro, i my to zkoušeli s tím jazykem. Dopadlo to podobně;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik