Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

až mě zabolelo u srdce...R^V

2 0
možnosti

Někdo smrdí potem, jinej povahou. Pot se dá snést.

3 0
možnosti
Foto

Jituš, to jsou lidé, kteří mají zřejmě celoživotní krédo - kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. V

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za příspěvky:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc hezky jsi to napsala. A už se mi mockrát stalo, že první dojem mě v odhadu někoho nezklamal, ale také se mi stalo, že ten druhý a další ten původní mnohonásobně překonal. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Mívám to taky tak a čím dál víc;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik