Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No já hledím, že mi tam najednou naskočilo tolik hlasů, díky, mám radost:-)

2 0
možnosti
VK

Ale má aj ďalšie využitie - pod rúčku sitka pri cukrovaní bábovky (poučila ma známa, ktorej myšlienky už značne "odkučeraveli"). Tiež veľmi rád pečiem, takže ...

1 0
možnosti
Foto

Jeětě štěstí, že to neprodávají v hračkářství. Tam každou chvíli něco sháním. To by byl fakt gól... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Teti jak dojedeš probereme to spolu, při kávě a doplníme vzdělání. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jasně, probereme, vidíš, že mám velké mezery;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, tyhle vĚCI MOHOU ZACHRÁNIT KDEJAKÁ manželství těch o něco mladších než jsme my:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, jak píšu, ponaučení v každém věku;-)

0 0
možnosti
Foto

Neříkej,že jsi hned neklikala na nějaký e-shop s těmito hračkami a nezkoumala,který je zrovna v akci.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Ty jsi prozíravá, no odhalila jsi mě, za něco ten zvýšený důchod musím utratit;-D

3 0
možnosti
MV

Jen doufám, že se tyhle hračky nevalej volné jako hračky děti. Jedna paní, co u nás venci, vyprávěla, jak jednou dorazila pro svěřence a ten ji přiběhl naproti ke dveřím bytu s vibrátorem v morde. Krásné jsem si před odchodem do práce počet. Diky

2 0
možnosti
Foto

A já ti přeji fajn den...v sobotu děláš?8-o

0 0
možnosti
DV

D71a43v82i59d 79V80l92k

23. 2. 2019 8:16

Také vyšší dívčí hračkářství,ale zapomněla si na chvíli na ty bolavý kolena ne?

1 0
možnosti
Foto

Zapomněla jsem na chvíli na celej svět, i na oběd na sporáku;-D

1 0
možnosti
Foto

teda ty seš zvědavá:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdo by nebyl na prahu stáří:-P

0 0
možnosti
VN

Jó když zaujme něco zralé ženy, to je pak i oběd ohrožený ... ;-D

Hezkou sobotu s dobrým obědem ... R^

2 0
možnosti
Foto

Je vidět, že víš, o čem je řeč;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik