Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Jitko, přišla jsem z noční směny a před ulehnutím si čtu pár blogů. Teď se tu chechtám a snad ani neusnu;-D;-D;-D R^.

1 0
možnosti
Foto

Usneš a víš, o čem se Ti bude zdát?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, vyzkoušet se prý má všechno. :)))))

1 0
možnosti
Foto

Téééda, JitkoR^;-D! Je vidět, že i Tvé střídmé návštěvy na internetu mohou být vysoce produktivní. Už se těším, až ve třídě zvedneš ruku... tedy pokud nám to pak popíšeš:-).

5 0
možnosti
Foto

To víš, že se s takovým zážitkem podělím-ženy ženám, tak to má být. A třeba si to přečte i nějaký mužský;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^dík Jíťo za pobavení

1 0
možnosti
Foto

No teda!;-D Prý by ses divila, kolik ženských (a jaké) něco takového vlastní. "Nepotřebujete ruce" je takový ten "diskrétní", co prý můžeš používat i na veřejnosti? Nevěřím, že by to nikdo nepoznal.8-o8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty máš ale přehled, to je vidět mládí v rozpuku;-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-):-) No Jitko, mám mi spadla brada, ještě že nedošlo na úplný reál.

1 0
možnosti
Foto

No, kdoví co obsahují další videa, já dál nepátrala;-D

0 0
možnosti
JS

Jitu, Ty jsi zvíře :))))

2 0
možnosti
Foto

Jo, kůň v čínském horoskopu;-D:-(

2 0
možnosti
Foto

Máš recht, Jitko, celý život se musíme vzdělávat...R^;-D, moc hezký blog;-)V

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že souhlasíš;-D

1 0
možnosti
IL

I94v23a42n21a 41L82a81n68c32e

22. 2. 2019 20:59

;-D;-D;-D;-D Pobavila jste!!!!!R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik