Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Krásná vzpomínka na báječná léta R^

1 0
možnosti
Foto

Čím dál báječnější...jak stárnu;-D

0 0
možnosti
IL

I94v81a41n79a 66L97a14n83c23e

10. 4. 2019 23:15

Svoje prvni dziny jsem mela az ve svych devatenacti. Nyni je muzu nosit kazdy den, ale nenasla jsem v nich zalibeni. KarmaR^R^R^ za krasne vzpominky na pubertacka leta.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Puberťácká léta, kdeže jsou...;-DR^

1 0
možnosti
ZK

Jitko, mámy byly fajn, ale tentokrát stojím na tvojí straně R^.

1 0
možnosti
Foto

Však vím,ne? Mládí musí držet při soběR^;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DTo znám, ale já jsem byla "jak z E55".;-(

2 0
možnosti
RE

Jitko, připomělas mi první džíny a fichtla, co jsem si koupil ze sběru:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já úplně cítím ten jeho výfuk a věčně zanešený svíčky;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky, jako by to bylo včera;-)

0 0
možnosti
Foto

A že jsme si to ale užily, co?;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, já to měla doma podobné, jenže mě nikdo ani nic takového pěkného nedaroval. "Rifličky "jsem měla ušité po doma z čehosi, čemu se říkalo džínovina. No a co by tomu ty naše maminky řekly, kdyby viděly, co se dnes nosí za odrbanou módu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Mě tato příhoda napadla právě když mi dnes přišel katalog, uviděla jsem tam ty odraný rifle a hned se mi to vybavilo;-DMaminka by zírala

0 0
možnosti
Foto

R^Správně, Jitko, už jako mladičká střelkyně ses nedala;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik