Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za motivaci ke článku;-)R^V

0 0
možnosti

Vrátila jste mě do dětství,podobných zážitků mám také dost:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak sem s nimi, škoda nevyslechnout;-)

0 0
možnosti

Jo, není nad vzpomínky "jak se mládí vydovádělo":-))))

Ale, že ti to sluší! Čupr babička!:-D

Tak vzhůru na ty syrečky (tvarůžky) z Loštic:-))

1 0
možnosti
Foto

Marie, tak to by byla jízda ! Hned první tirák by mě odfoukl zpět, tam je provoz hrůza.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem se nasmála. Připomnělo mi to moje dětství a sportovní proutěný kočárek. Byl nízký nad kolečky měl plechové blatníčky. Už neměl držadlo, ale co já jsem se ním nablbla. Povozila spoustu děcek v "bytovkách". Ani nevím kdy ho rodiče jistě nenápadně vyhodili. Děkuji za vzpomínku. VVVVV

2 0
možnosti
Foto

Ten můj byl proutěnej, teď by se vyjímal někde v muzeu. Úplně si pamatuju, jak pevně jsem se držela, aby mě nevyklopil do kopřiv, či do potoka. Obojí hrůza, plavat neumím;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik