Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko,krásně napsané R^. U nás frčela krupicová kaše zakápnutá máslem, postrouhaná čokoládou a vylepšená krupicovým cekrem, žádná moučka;-) a nebo pak s grankem:-)

1 0
možnosti
Foto

A věříš že si taky dávám krystal? A někdy i kousky čokolády- hořké, o tom se nám tehdy jen zdálo;-)

1 0
možnosti
VF

Jitko, Tvoji maminku jsem neznala, ale dojala mě až k slzám. Sbíraly jste klásky.

"Kdepak jsi, loudalko (usmívá se maminka a podává mně konvičku s malinovou šťávou). Teď nám to ve dvou půjde jedna radost. Pohladí mě po hlavě a já blahem jihnu."

Naše mamka nás měla moc ráda, doslova dřela, abysme se měli dobře, rozkrájela by se, jen neuměla pohladit, pomazlit se. Tvoje maminka to uměla, to bylo štěstí.V

3 0
možnosti
Foto

Ty si to všechno pamatuješ? Tak to jsi mě zase dojala Ty, moc díky, to je nad všechny karmy světa, takhle potěšitR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, krásně napsaný, i krásně projevené vzpomínání. R^

1 0
možnosti
Foto

Krásne napsane. A ja jsem dnes mohla dceři poprvé popřát k maminkam.:-))) To bylo zvláštní a take krásné.:-)

4 0
možnosti
Foto

hezky si to napsala...na prsty R^R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, to je nejhezčí článek, který jsem na téma "svátek matek" četla. Vzít to po linii krupicové kaše byl skvělý nápad! VR^

6 0
možnosti
Foto

Na krupičce bylo nejzajímavější to, že ve školce bývala na svačinu a na všech úrovních školy na oběd. Na kolejích jsme si pak spočítaly, že za cenu té z menzy si uvaříme čtyři porce samy. A pak jsem musela pořád vařit, že ji mám tak akorát hustou a nemám v ní pucky...

4 0
možnosti
Foto

Pucky, tak to je krásný výraz, u nás používaný jako cucky, klvany, glvany, to víš, Morava;-D

2 0
možnosti

Napsala jsi to, Jíťo, moc krásně. Ale i když moje máma uměla krupicovou kaši vynikající, přednost měly u mě brambory s tvarohem.

Ale hlavně, že to bylo od mámy!:-))

Díky za vzpomínkový blog!

2 0
možnosti
Foto

Tak později jsem vyhledávala taky už něco jiného, ovšem ten počátek, byla právě krupička;-)

1 0
možnosti
Foto

Občas říkám, že jsem neměla jenom jednu maminku, ale tři. Jituško však ty víš. Krupičku můžu i teď a mám velmi ráda jáhlovou kaši. Hlavně si na ni můžu dát spoustu másla. A skořici tu mám raději než kakao. Krásná vzpomínka a já jsem ráda, že tu svojí maminku ještě mám. VR^

1 0
možnosti
Foto

Měla jsem ráda i z jahel - o ty jsem se dělila s kuřaty. Na másle maminka nešetřila. Umělé tuky se v době mého dětství už nekupovaly a ještě nekupovaly, takže doma bylo jen máslo. Čerstvé máslo, ne jako to dnešní s několikaměsíční zárukou nebo z mrazáku (protože je šíleně drahé, tak si ho každý nakoupí v akci do zásoby). Máslo a kakao s cukrem na povrchu kaše, to byla opravdická pohádka. Nechápu, když se o ni někdo připraví tím, že vše promíchá v jednolitou hmotu.

Díky za vzpomínku, i díky Vám i díky dešti také dnes vzpomínám a vzpomínám...

1 0
možnosti
Foto

Zásadně nemíchat;-)a moc děkuji za zastaveníR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,36
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik