Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Sice s láskou, ale na kašičku jen vzpomínám... nějak jsem opomněla.

A na skořicí posypané palačinky vzpomínám na prázdniny u babičky.

Ve spojitosti s jídlem mám asi hodně vzpomínek domácích .

2 0
možnosti
Foto

Vzpomínek je víc, to se ví, jen ta kaše se mi spojila v dnešní den;-)

0 0
možnosti
Foto

J27a68n79a 40M15a32j93o27v16á

12. 5. 2019 13:51

No jo, od maminky uvařená krupička, to je lék na všechny starosti.

2 0
možnosti
Foto

Včera jsem si dala pohankovou kašičku - samozřejmě se skořicí.:-P Vyjídání talíře kolem dokola, protože na okraji je nejchladnější - jo to si taky pamatuju!R^:-)

3 0
možnosti
Foto

A na fb někdo radil, že jíst patrově. Tzn. dokola, pak povrch, opět posypat cukrem a zas dokola;-Ddobrá vychytávka!

0 0
možnosti
Foto

R^A taky škubánky, Jitko:-):-P

2 0
možnosti
Foto

Ty každopádně, akorát dnes to je jen o té krupičce, ta byla první;-)

1 0
možnosti
Foto

Naše maminky a krupičková kaše:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Před chvilkou jsem zhasil zapálenou svíčku. Ta moje by se dožila právě dnes 95 let.

1 0
možnosti
Foto

Máme stejné myšlenky a vzpomínky, a to je dobře. Zdravím a děkuji za příspěvek.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik