Diskuse

Čechy a Morava

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkný fotoblog.

Gratuluji k pětistovce a přeji Vám hodně inspirace do další pětistovky.

1 0
možnosti
DV

D20a13v21i38d 78V11l13k

4. 6. 2019 18:31

Krasný to tam je.

1 0
možnosti

Jitko, to je moc krásný blog!

A ta Jízda králů - to je přímo národní poklad. Jen mě mrzí, že aspoň podstatnou část každý rok nezprostředkuje ČT.

3 0
možnosti
Foto

Maruš, fotky mi zapůjčil můj známý, škoda, že se všechny nedaly stáhnout. Ale i tak jsou úžasné a stojí za zhlédnutí. Vždycky mě potěší, že jsou oblasti, kde se drží tradic.V

1 0
možnosti
VF

K té pětistovce gratuluju !

Prahu ctím a naše kroje milujuV. Dalas to hezky dohromady R^:-)

2 0
možnosti
JL

Krasne fotky fotky pani Jitko, jak ceskeho narodnoho musea i vlcnovske jizdy kralu. Dovolte mi pripomenout, ze Morava neni jen nejaky kraj, Morava je zeme ktera existuje od roku 822 a ktere je potreba obnovit jeji pravni statut.

4 1
možnosti
Foto

Jaromíre, díky za zhlédnutí. Jsem Moravačka a jsem na to hrdá;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Hezká kombinace - kontrastní a přitom vyvážená:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc díky. Já fotila poprvé mým novým mobilem, tak kvalita nic moc, ale fotila jsem to srdcem;-)V

1 0
možnosti
Foto

Paráda, Praha je krásná, ale jak jsem viděla ty holky v krojích, to je radost pro oči ... ty kroje myslím, ty barvy, aby si někdo nemyslel .... R^;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Kájo, moc díky za nákuk;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik