Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný návrat do starých časů. R^ :-) :-)V Rožnově jsem byla naposled před cca 40 lety.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, díky za návštěvuR^;-)

0 0
možnosti
IL

Je tam krasne, jela bych se take podivat, R^R^R^ FotkyR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, díky, přála bych Vám to;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Je mi to, tak blízké.....R^

1 0
možnosti
VF

Miluju dřevěnice a veškeré dřevěné stavby, takže děkuju za výlet díky tvým fotkám. Staříčci (nevlastní dědeček a babička) sice neměli dřevěnici, ale venkovský domeček. Jako malá holka jsem zažila stloukání másla, drhání turkyně (kukuřice), vaření trnek (povidel), i mlácení obilí cepem. U všeho se zpívalo. Moje vnučky to moc nezajímá, velká škoda.

1 0
možnosti
Foto

I já to zažila a potvrzuji, bylo to tak;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné doplnění, Jitko. Doufám, že chystáš ještě třetí díl.:-)

2 0
možnosti
Foto

Zatím ne, snad později, po létě;-)

2 0
možnosti
MV

my taky vejletime, Jitule -ale tak fajnovy fotky nemam

nejvic se mi libi koza za plotem

hezky dny preju a tesim se na dalsi varku od Tebe

1 0
možnosti
Foto

Krásný výlet, užijte si to;-)

0 0
možnosti

To je ale krásný blog, Jitu!

Moc hezky se na to kouká, i když život v té době jednoduchý nebyl. Ale lidi k sobě měli tak nějak blíž, a určitě neřešeli blbiny jako my.

Díky za pokoukání!

Za mě to vyhrál kozel!:-))

3 0
možnosti
Foto

Maruš, díky...kozlík se snažil, ale byl tam přece ten plot!;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, to je taková krása a pohoda!!! Jsem moc ráda, že jsem si to rozklikla hned po ránu, dýchá z toho takový božský klid, že přešel i na mě. Jo a mám dva foto favority: Stařenka jako z pohádky - a - Vzorné odpadkové koše!!! R^

2 0
možnosti
Foto

Ta paní byla úžasná a milá, ty koše byly na všech koutech, taky jako z pohádky;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik