Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včera jsem k nim přivoněl ve Švýcarsku R^:-)

1 0
možnosti
PL

Krásné voňavé povídání R^

1 0
možnosti
Foto

R^Parádní akce, ach levandule...;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to jste měli zase jeden krásný výlet. A ještě ke všemu levandulový. Fotky se Ti opravdu moc povedly!!! Já jsem v týdnu dostala od kamarádky levandulovou kytičku, tak ji mám ve vázičce u počítače a tu vůni si právě dopřávám.:-)

1 0
možnosti

Já se u těch obrázků tak nafetoval, že nemohu zaručit, že zítra přijdu do práce! Jdu to zkusit spravit kafem ...

1 0
možnosti
Foto

Jen aby ses nevymlouval ;-Dale kafe schvalujuR^

0 0
možnosti
Foto

R^Voní to až sem:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak já můžu posoudit jen tohle místo;-);-)

0 0
možnosti
VF

Máš vyvinutý smysl (s prominutím čuch) pro hezké zážitky. Děkuju, že nás bereš s sebou. Ať jsou to levandule, Rožnov, kácení máje, valašská dědina. Dík, je to paráda.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik