Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J25a47n 50Š42i40k

25. 8. 2019 16:21

Taky jsem šklebík. Doteď :-) Hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Tak jsme dva, hned je mi veseleji;-)

0 0
možnosti
VN

I takové (dny) děti jsou...R^ Ale ono se to časem srovná.... ;-)

Hezké nedělní odpoledne ...

1 0
možnosti
Foto

R^Vidíš, Jitko, jaká z Tebe nakonec vyrostla usměvavá a neohrožená cestovatelka:-)

1 0
možnosti
Foto

Jenom jestli zdání neklame;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkný, Jitu!!!

A to si představ, že jsem na tom byla dost podobně a musela jsem jet na 2 měsíce do lázní. Fakt dva měsíce bez kontaktu s rodinou. Jediné spojení bylo písemné. Osobní návštěvy byly zakázány, mobily neexistovaly. Absolvovala jsem to celkem 4x. Od páté do osmé třídy každý rok. Uff.:-)

2 0
možnosti
Foto

No, to nevím, jestli bych přežila;-D

0 0
možnosti
Foto

Ten motorkář byl táta. Vzpomínám si, že to mamka vyprávěla a já byla úplně stejná. Máme to v krvi Jituško

2 0
možnosti
Foto

Ano, tvůj táta. Jako by to bylo včera!;-)

0 0
možnosti
Foto

sem četl neuvěřitelný stejk:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik