Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, to je nádherná úroda. To jsi určitě chodila s kosou.:-) A teď čistit, čistit, okrajovat, krájet a celou dobu cítit tu úžasnou vůni. Kdepak technika, kam se hrabe na přírodu, já říkám, že les je chrám štěstí.R^

1 0
možnosti
ZK

Ahoj Jitko. Zejtra se ženou vyrážíme. Tobě poděkování za nastartování do houbaření. Chytnuli jsme oba na první našlápnutí :-).

1 0
možnosti
Foto

Bezva, víš, o čem píšu;-)Tak ať se daří a dej vědětR^

0 0
možnosti
Foto

J79a15n 83Š52i84k

25. 9. 2019 8:00

Krásné paní Jitko :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, ale ta práce s tím vším;-)

0 0
možnosti
IM

I12v15a 72M26a62r90k55o40v46á

24. 9. 2019 20:58

V lese je krásně! Zrovna dneska mi jedna stará (90) paní vykládala, že byla v lese na houbách. Už je na tom zdravotně nedobře, tak jí mladí dali zákaz chodit někam sama, natož do lesa! No, ale ona šla, potají samozřejmě, houby našla, měla z toho radost převelikou a naštěstí se jí nic nestalo.To ty po lese jistě hopsáš jako srnka:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Do srnky mám daleko, ale aspoň někam dojdu. Je to radost a lepší než prášky;-)

0 0
možnosti
Foto

Užívej si podzimních radovánek plné nůše!R^:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Užívám, od rána do večera;-)

0 0
možnosti
Foto

Téééda! Pěkné krtečky jste to našla! A co jich bylo R^ Paráda :-)

1 0
možnosti
Foto

Paráda byla při sbírání, teď už se mi klíží oči, už vím, o čem se mi bude zdát.;-DJeště nemám vše zpracováno8-o

0 0
možnosti

Jitu, to je nádherná lesní nadílka!

Tak ať taky tak chutnají, jak vypadají:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruš skoro samej praváček, to bude mňamka;-)

1 0
možnosti
Foto

Chtěla bych tě u toho nálezu vidět a slyšet. ;-DR^ Já jsem včera pro změnu našla na poli zastřeleného divočáka. Do košíku se mi nevlezl. :-/

1 0
možnosti
Foto

Dovedeš si to představit, věřím;-Dno ale divočák, tak to by byl mazec!8-o

1 0
možnosti
Foto

R^To je krasa, Jitko. Tez jsme byli, ale u nas v suchem rovnem Polabi zadna slava:-)

1 0
možnosti
Foto

Tento sběr nepamatujeme, co jsme živi;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik