Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I41v49a41n19a 92L59a70n28c97e

27. 10. 2019 10:37

Krásně napsánoR^R^R^

0 0
možnosti
MV

Máš pravdu, Jitule, silné přegottovano, ale tvoje vzpomínka je takova milá,, bez patosu. Diky za ní.

2 0
možnosti
Foto

Je to vzpomínka od srdce, díky, Marku

0 0
možnosti
Foto

no dobře dobře, naštěstí jsi to napsala trošku jinak, nějak líp než všechny ty komentáře, ale máš pravdu, téma to je i při vší úctě, řekněme...hodně frekventované.

4 0
možnosti
Foto

Tak díky, že sis udělal čas;-)

0 0
možnosti
MK

R^R^V Moc pěkné. Na Gottovi a na hudební rodině mé skromné pěvecké umění vyrůstalo. Po vyhrané oblastní soutěži (STMP) jsem se shodou okolností pokusil v ostravském rozhlase "ukazovat cestu rájem" - nepovedlo se; těžká píseň; pak jsem zpíval jinou. Zpěv mě provází celý život, na sólovou dráhu nebyla situace, ve sborovém účinkování se zpíval jiný repertoár, ale "Gottovec" jsem zůstal dodnes.

P.S.

Musel bych použít vulgarismy pro ty, kteří si zrovna na Gottovi hřejí svou politickou polívčičku.

3 0
možnosti
Foto

Miroslave, moc Vám děkuji za příspěvek, cítím to stejněV

0 0
možnosti
Foto

Na Karla Gotta si vždycky vzpomenu, když slyším Kdepak ty ptáčku hnízdo... Letošní vánoční Popelka bude smutná...V;-(

3 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik