Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, s tebou bych do toho šla, je vidět, že jsi téměř profík. S, manželem nee. ;-D

1 0
možnosti
PL

Tatínek jednou měnil okno za nové v kuchyni 23. prosince. Maminka měla tenkrát velkou radost.

1 0
možnosti
Foto

Ježíšek se narodil v chlívě, o Vánocích když příjde, tak to chce v bytech najít podobné. Jitko, jako malířka si můžeš přivydělat i jinde, tam Ti to připravý i po tobě uklidí a ještě ti zaplatí :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak to u nás teď vypadá;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, moc Ti to sluší. My se dva týdny před vánocemi stěhovali. A také jsme je zvládli. Sice občas se šroubovákem v ruce. No a někteří stěhovali vánočku a kapra do garáže...;-D;-D;-D Tak šťastné a veselé, hlavně ve zdraví. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc zdravím a přeju jen vše dobré o svátcích;-)

0 0
možnosti
Foto

Já se pokusím před Vánoci alespoň uklidit. Nějak mi nejde do hlavy, že Vánoce budou už za deset dní a já vůbec nic NESTÍHÁM!!!

Gratuluji k čerstvému vymalování.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně se z toho nehroutit, to nestojí za to;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to je pěkný!!! Fakt držím palce, aby to klaplo a nábytek dovezli. Zároveň u toho vzpomínám na kamaráda a jeho rodinu. V mladších letech ho vždycky těsně před svátky popadl nějaký ďas a začal krášlit domácnost. Například ve vygruntovaném bytě stavěl krbová kamna, další rok ještě o Štědrý den pokládal plovoucí podlahu apod. Jeho žena je světice. :-)

P.S. A čepička Ti moc sluší!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Asi to mají některý chlapi v sobě zakódovaný. Švagr ještě pravidelně před odjezdem na dovolenou rozdělal celý auto;-D

0 0
možnosti
Foto

J18a56n 79Š97i49k

14. 12. 2019 15:56

Malovat před vánocemi má svoje výhody. Ušetří se jedno uklízení. Jinak se musí uklidit jedenkrát před vánocemi a jedenkrát po malování. Já to tak letos udělal a je to fajn. A že to déle schne... No a co :-) Hezký večer Jitko

1 0
možnosti
Foto

Pěkný večer i Tobě. Jsem ráda, že souhlasíš, malování je fajn:-)ale do jara už váleček nechci vidět;-D

0 0
možnosti
VF

Malovat nebudu, ale jsem ráda, že píšeš. Mám aspoň možnost Tobě a celé Tvojí rodině popřát krásné a pohodové Vánoce. Hodně :-):-):-) a radosti !

1 0
možnosti
Foto

Věro, moc děkuji. R^ Já Ti přeji totéž a hlavně to zdravíčko, o tom není debat. Je pravda, že jsem tu méně.;-)

1 0
možnosti
Foto

J72a18n 80P77r87a77ž78á34k

14. 12. 2019 13:29

R^Teda, Jitko, Ty jsi ale odvazna skolacka A slusi Ti to:-)

1 0
možnosti
Foto

Práce šlechtí, to už jsi zapomněl? I své půlkulatiny jsem tak slavila, co myslíš? Žádný mejdan se nekonal;-D

1 0
možnosti
Foto

Hodinová babička ze mě bude, budu v balíku;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik