Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Ahoj Jitko. V šedesátých létech v telce běžel sovětský film "Tichý Don". Táta měl sovětský filmy rád a tak nás nechal koukat. Když se ale v jedné scéně jeden kozák začal hodně mazlit s jednou kozačkou, striktně otec zavelel "spát!!". Než jsme my děti usnuly, povídá mi šišlající bráška, "vidělš to, vole, von jí šahal na čečky". Jasně, dnes je to úplně jiná liga, ale věřím, že to současný potěr přežije, úplně stejně jako tehdy my.

3 0
možnosti
Foto

No, kdyby otec tušil, že nějaký hvězdičkový filmy se zdaleka nevyrovnaly našim hrám "na doktory", to by se teprv divil;-D Zdeňku, zdravím a děkuji za čteníR^

1 0
možnosti
VF

Televize, hříšný přístroj. Moje teta stála kousek od ní a jak se dva mladí chtěli políbit, skočila před obrazovku, rozpažila a "clonila". Její dcera neviděla líbání, ani mazlení, tak to vyzkoušela s kamarádem a teta pak zplnoletila dceru a chystala svatbu. Tatínek to s vámi, holky, myslel dobře.;-)R^

3 0
možnosti
Foto

;-DÚplně si to dokážu představit!

0 0
možnosti
Foto

Babička s dědou mě občas koukat na film s hvězdičkou nechávali. A někdy to bylo i ke škodě, protože jsem pak mívala divoké a ošklivé sny.:-)

Karma, Jitko.R^

2 0
možnosti
Foto

Zakázaný ovoce chutná nejlíp, asi proto jsme tak toužili to vidět a pak měli divoký sny leda z té hvězdičky;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo v sedmdesátkách a osmdesátkách byla televize hlavní zdroj domácí zábavy. Dnešní mládež na telku moc nekouká, stahují si filmy a zahraniční seriály z internetu. Ani já nemám přehled, co zrovna běží v té bedně. Stíhám s bídou kus zpráv a tu a tam nějaký film. Ale tuším že to, kvůli čemu byla u filmu kdysi hvězdička, už dávno znají i malé děti.;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, někdy mám problém najít kloudný film z tolika programů, tak se raději uchýlím ke knize, ta nezklame;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Ještě v osmdesátých letech byla televize takovým pojítkem. Všichni jsme se u ní sešli, natěšení na další díl seriálu nebo Bakalářů. V práci se pak utužoval kolektiv tlacháním o tom, jak to s tím Arnoštem a Inou dopadne. Dneska je jeden u jednoho počítače, druhý u jiného v jiné místnosti žvaní na sociálních sítích, zatímco vlastní sociální síť je děravá jako ementál. Bylo fajn a zákaz hvězdičkových pořadů mi nevadil - na intimnosti jsem se koukala raději bez přítomnosti rodičů!

3 0
možnosti
Foto

Naprosto s vámi souhlasím a díky za příspěvek;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Prozival jsem to same a asi i u stajnych filmu jako Ty, Jitko:-)

2 0
možnosti
Foto

Žádná velká hambárna to nebyla, že?;-D

1 0
možnosti
Foto

a pak byly ještě pořady, které nastavovaly zrcadlo:-)

2 0
možnosti
VN

Krásná vzpomínka, na to byl mistr můj mladší bráška ten se tak dlouho převlékal do pyžama, a na něj rodiče zapomněli. Někdy viděl až půlku filmu ...;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

I tohle patřilo k našim fíglům, nebo aspoň nakukovat v pootevřených dveřích;-D

1 0
možnosti
Foto

měla jsem stejný fígle, ale kvůli mamince. Táta mi dovolil všechno;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,14
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik