Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Super, Jitko, dobře to dopadlo...

Jakteziv jsem si nekoupila vanyš a prosím, co on všechno zvládne... :-)

1 0
možnosti
Foto

Věříš že ani já ne?!;-D

0 0
možnosti

To je ale čistotná sousedka!:-))))

Teď může vést kurzy praní peněz.

No jo, stane se. V bance by jí to měli vyměnit.

Jitu, dík za "obyčejný" blog!

2 1
možnosti
Foto

Maruš, to já jsem ta, která má děkovat;-)R^

1 0
možnosti

Pěkný, a zrovna dnes bylo na rádiu Plus, jak se u nás v klidu perou prachy, tři miliony dolarů sem nebo tam, a banky to v podstatě nijak nezajímá, i když firma je registrována někde na Kajmanech.

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, asi by to chtělo naši sousedku a její zlepšovák. Moc díky za návštěvu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,30
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik