Diskuse

Kalhotky dolů!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tenhle svátek jsem nikdy neslavila, ani jsem o něm nevěděla. Díky za info.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak alespoň vše nej ... k tomu tvému dnešnímu. Ten snad slavíš? ;-)

4 0
možnosti
Foto

Svůj svátek má už snad úplně všechno.;-D Ta sousedka mi připomněla vyprávění mojí babičky, jak její babička prohlašovala "vy toho naděláte s vašima kalhotama" a klidně přičapla třeba na náměstí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak to dělala i sousedka;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D...jojo, v létě se těchto dnů občas přihodí několik:-).

1 0
možnosti
PK

S pejsanem jezdím každý brzký ráno na rychlou koupačku a musím říci, že ani starší lidé neslaví jen v tento den, bo do vody nejen bez kalhotek, celkem pravidelně.

á si tedy netroufl, i když si myslím, že lid už viděl i horší věci:-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-D ... ano, má to své výhody i nevýhody

1 0
možnosti
Foto

Tak se mi Štěpánko zdá, že o tom něco víš?!;-DR^

0 0
možnosti

Jejda, tak s tou potřebou, je to už hodně dávno, co mi jedna kámoška při poznámce, že plavky v celku jsou na čurání nešikovný, odhalila tajemství, že vůbec ne, že to jde i jinak, než sundávat celej vršek i spodek.;-D

1 0
možnosti
IL

I21v22a13n86a 43L69a13n79c15e

22. 6. 2021 20:24

Letošní rok bez kalhotek jsem promeškala. Tak snad příště.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jak jste mohla zapomenout!!!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Ať si každý slaví, co chce, ale bez rozbalování to není ono;-)

2 0
možnosti
MV

Já je dneska taky neměl! Krásná fotka, Jitule. Moc zdravím a ať je červenec letní preju.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tak to já jsem IN jak celebrity a kalhotky nenosím nikdy. R^

2 0
možnosti
Foto

To by tak scházelo! ;-DTěším se na slíbené setkání

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik