Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^ Perfektní hudební článek, paní Jitko! A koukám jako tele na vrata, že už jsou tady zase Vánoce, že dnes před Kauflandem stál chlap a prodával vánoční stromky a že už se zase peče cukroví. Taky trochu budu. Je to radost a v kombinaci se zpěvem a tancem dvojnásobná!

1 0
možnosti
Foto

Jarmilo, je to tak. Naštěstí se nehroutím a ...zpívám i tančím;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Milé před spaním, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Super blog Jituško. Úplně tě vidím dělám to stejně. Mužské věrnosti jsem pekla jenom jednou. Ony se spíše suší, ale já měla na plechu jeden Viky přes celý plech asi právě proto, jsem je pekla. Od té doby mi je dělala mamka, ale už bohužel nebude. Stejně je to hezká vzpomínka i na ni.

2 0
možnosti
Foto

Ještě že vím, že tak říkáš tomu cukroví. Jinak bych si myslela kdovíco.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jó, to může být taky mýlka;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, bez hudby ani ránu! To bych nic neuklidila, neupekla, ani neumyla nádobí.

A směs z YouTube si dávám dle nálady. Naposledy to bylo disko z devadesátek.

Moje pubertální a mladé roky.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já věděla, že se přidáš! Bez hudby to prostě nejde. Každý den si směs měním, dle nálady, skvělý!R^

1 0
možnosti
Foto

JitkoR^, a věřím, že si při těch pečeních a úklidech a muzice svátečně trošku trsneš;-D, mám to stejně i ty decibely občas přidávámR^

1 0
možnosti
Foto

To si piš! Žádné publikum, jen já a vzpomínky!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik