Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krásné koťátko. A Ty, Jitko? Ty nejsi babička koťátko, ale babička parádní kočka:-)

5 0
možnosti
Foto

Jé, tak moc děkuju, za to máš u mě větrník, ale na dálku;-D

1 0
možnosti
IB

To druhé koťátko má úžasné modré oči. Děkuji za pěkný příběh. R^Příjemný víkend, Jituško.

1 0
možnosti
Foto

I tobě přeji fajn dny, modré jako koťátkovy oči. Ale to se asi nepovede, zima se zde předvádí v horší podobě.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dokud žila máma, scházeli jsme každý víkend u ní. bylo nás hodně a bylo veselo. Nic není věčné, jen hezké vzpomínky zůstanou. JitkoR^

2 0
možnosti
Foto

My v tom naštěstí pokračujeme dál, ale čas je neúprosný....

1 0
možnosti
Foto

Babičko Jitko, jsi pěkné kvítko. Užívej si vnoučátka ... malá, něžná, přesladká. R^

1 0
možnosti
Foto

Davide, už jsem se lekla, že ta přísloví patří mně, ale včas jsem se zabrzdila;-Dmoc děkuju i za vnoučátkaR^

1 0
možnosti
Foto

Jo strýc bobeček vždycky přemýšlím jak se vlastně jmenoval-Ludva že? Super blok plný pohlazení, každý se musí zamyslet. VR^

1 0
možnosti
Foto

Ludva byl z Karlovic, bobeček se jmenoval Slávek;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 659
  • Celková karma 27,26
  • Průměrná čtenost 884x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik