Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, já jsem se srala babičkou ve svých 44 letech, tři kluci. A pak za dva roky ase dcera 2 kluky. Takže jsem občas hlídala najednou 5 kluků. To bylo tóčo. . (Dnes mladí s potomky tolik nepospíchají, chtějí si napřed užít). Tři z nich se již oženili, máme ale už zase pět pravnoučáte, tři holčičky a dva kluky. Hlídám je jen občas, mají svoje babičky, á jsem pra... Spíš pro jen tak radost. Užívej si to babičkovství pohodě, k životu to patří... Krásný den. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pardon8-o. Já jsem se stala babičkou již ve 44 letech. Ď.

0 0
možnosti
VN

Jitko, nejhezčí období mého života. Měla jsem jen jedno vnouče, ale užila jsem si to. Užívej si, budeš mít ve stáří na co vzpomínat ... R^;-)

2 0
možnosti
Foto

J62a63n 56Š52i31k

18. 7. 2022 7:08

Nej, nej, nej babička JitkaV Krásný den

3 0
možnosti
MB

Nástup věku je malebný. Otec Mohykán proslul - "Všichni všeho nechte! Hledejte mé brýle - 99% na čele. Zuby! 100% v levé kapsičce vesty ...

Nejlépe. když přijel strýc. Čekal jsem, dočkal - Jakmile padlo "Bratře, bratře". Už byli v Lučenci a hádali se o kuře. (Důstojník sloužil). Jaká byla cena a co vejce? Nášup domácích lektvarů, rybízové víno a ohnivé vody. Hurá, o mne není zájem - Výchova ukončena . Bratře, bratře a vzpomínáš ? ...

Ráno v kuchyni, bývale důstojní lidé. No, jacísi jiní. Pobledlí a hlavně neuvěřitelnost na stole - pilulky. Rozličné tvary a barvy. "Bratře, pokud je ti mdle - použij tuto žlutou. No, taky má vedlejší účinky - musíš doplnit tou zelenou. Jo, jo, moje zkušenost je zase s tou modrou, doporučuji". Já neuvěřitelně zíral! Otec v prodlevě zaregistroval můj vstup. Chabě ožil - Hodil na mne jakési kalné oko, s dotazem - "Člověče, synu! Nepovšiml sis , zda jsem dnešního rána, již požil ten léček oranžový" ? Milý otče, tak toho jsem si fakt nepovšiml ...

Brýle kupodivu měl, no zase na prd. Jako mladý jsem si říkal - to není možné! Čas pokročil. "Ženo, kde mám brýle? A již jsem si dnes kapal do očí" ? ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Moc ti děkuju za příspěvek;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé bude, až přijde ta hračka;-D. Karma, babičko:-)

4 0
možnosti
IL

I92v73a74n68a 45L81a62n42c30e

17. 7. 2022 23:55

Snacha mi říká: mami. Oslovování křestním jménem se nějak neujalo, ani jsem to nevyžadovala. Hezký blogR^R^R^;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Každý to má nějak nastavené, hlavně si porozumět;-)R^

0 0
možnosti
ZS

Brejle vždy po ruce, to je základ.

Ale, jen drobný detail, rozhodně bych nechtěla, aby mi snacha říkala babičko. To bych si připadala opravdu hodně stará.

1 0
možnosti
Foto

Mně babička těší moc, s věkem se nijak nepářu, někdy mám nápady jak v pubertě;-D

Brejle, to je věčný problém a pořád na to doplácím;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak čínskou nohu jsem ještě neochutnal;-D

3 0
možnosti
Foto

;-DR^

Takovou babičku by bral každý. Pohlídá a ještě se spokojí s tím, když může žvýkat vonné tyčinky.;-D

4 0
možnosti
Foto

Přiznávám, že zrovna tak chutnají;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 658
  • Celková karma 27,37
  • Průměrná čtenost 886x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik