Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Nevím čemu všemu byl který den "zasvěcen" ale nějaký čas jsem byl překvapován těmi nápady. Ani nevím, jestli je ještě nějaký den "volný". Pokud ano, mohl by se už někdo zastat i toaletního papíru, neb jeho důležitost a nepostradatelnost je zřejmá.

3 0
možnosti
Foto

Už tu máme světový den toalet (19.11.) a ve Stuttgartu slaví 26.8. den toaletního papíru;-). Máte pravdu, za chvíli nezbude den volna;-D

Díky za zastavení.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, nemohla jsi s hadrem na koštěti tančit jako Harapes. Když už ... tak jako Harafena. Pěkný večer.

3 0
možnosti
Foto

;-Dvtipálku, já to šla málem hledat na gůgl!

1 0
možnosti
Foto

;-DOno se tím hadrem nakonec uklízí nejlíp. Poté, co jsem po x měsících úklidu mopem vzala podlahy v práci hadrem, už chápu...;-) Že poslední uklízečka nic z toho miliónu vymožeností nepoužívala. I že máma sice kvůli nám pořídila rovnou dva mopy, ale sama šůruje hadrem.

2 0
možnosti
Foto

Hlavně kvalitním hadrem, což je svízel i teď;-) Tak zdar úkliduR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Super foto a námět. Vzpomněla jsem si na dětství, mamča pracovala ve školce v kuchyni a jednou, o prázdninách při úklidu, mě vzala sebou, já se kochala vyřazenýma hračkami. Že si ale nesmím nic vzít i když se to odepsalo. Nakonec se domluvila s vedením a něco nám domů vzala. Je to jen útržek s dětství, ale díky za něj.V

2 0
možnosti
Foto

;-DR^ Já mám od ní dodnes malý talířek-sice prasklý, ale vzpomínka na tu školkuV

0 0
možnosti
  • Počet článků 658
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 886x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik