Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Dostalo se mi výchovy. Mám se na život připravit, pořídit byt. A tak jsem se ve 32 letech ženil, jako nejmladší chlap v rodině. Nechtěl jsem . Byt se tuze osvědčil. Oznámení "Jináče u ženy"? Bral jsem jako obvyklou fintu. Chce se mnou bydlet! Její vizuální, anatomické proměny ... Asi na tom něco bude ... ?

Skutečný dialog z kuchyně rodičů : Přepis 100% -

1) Otče, asi bych se měl oženit. Nic nenamítám, roky i byt máš. To jsem ti ještě neříkal. Doktor je v důchodu a chová ovce, odebírám trus. Vynikající v sudu, kvasem podlévám jahody! 2) Otče, asi bych se měl ženit! Co pořád máš? Již jsem se vyjádřil a nic nenamítám. To není všechno, chová i slepice. Takový slepičinec! 3) Otče, pro pána krále, snažím se ti tady sdělit, že budeš dědek!

Cože, kdože? No to je ovšem neslýchané! Mám tomu rozumět tak, že jsi oplodnil děvče - nemaje se k výsledku svému? Ale maje, maje, celou dobu se ti to tady snažím sdělit. Ty se zajímáš pouze, o míchání oven! Co budeme dělat? No co by, svatba - Kdy? Teď, hned, ihned, už je pozdě. Synu, katastrofa, jsem znemožněn před celým Krnovem :-) Otec v mrákotách - matka naprosto šťastná ! Pokračování? Dle hesla staršího a zavilého zahrádkáře - "Neženil jsem se proto, abych se rozvedl". Oba jsme tu tezi dodrželi ... !

4 0
možnosti
Foto

Miroslave, moc ti děkuji ta krásný příspěvek;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dětské lásky, to je téma na román. 👍

2 0
možnosti
Foto

To teda! A to mám ještě další tři vnoučata;-D

1 0
možnosti
Foto

J38a60n 47P82r91a81ž57á44k

21. 11. 2022 21:29

R^Roztomilý článek, Jitko:-);-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, šikovný chlapec. ;-D Já se na hodině sexuální výchovy dohadoval s nejlepším kamarádem, jestli existuje porodní dědek. A úplně nám uniklo, o čem byla přednáška.

4 0
možnosti
Foto

A existuje?;-D Ale hlavní je, že sis v životě poradil;-)

1 0
možnosti
Foto

Samozrejme, 5 ročný to je už chlap na ženenie, asi sa holkám páči.:-) Veselé spomienky i foto :-)

2 0
možnosti
Foto

Janka moc díky a zdravím!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Super vzpomínka. No já se svou láskou naháněla žáby a pulce v potůčku. Stavili hráze a prý aj na hubičku došlo. Ale bylo to tak dávno, že si to nepamatuju. Maminku jsem měla ve školce stejně bylo lepší u babičky doma.

2 0
možnosti
Foto

No vidíš, hubička byla!;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik