Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Jitko, bez hudby to nejde :-)

3 0
možnosti
VF

Můj zpěv je spíš mručení, ale procítěné. Houslový klíč jsem namalovala, ale nejsem si jistá, jestli to není paragraf. A co dodat k houpačkám? Z jedné jsem doskočila nejdál z celé naší party. Byl to rekord, ale doskočila jsem na prkénko se stovkovým hřebíkem. Maminka mně hřebík vytáhla, prkénko hodila do uhláku, nohu vydezinfikovala v lavoru vody s alpou a jelo se dál. Naštěstí máme na co vzpomínat a to i díky vnoučatům.:-) Zdravím R^

2 0
možnosti
Foto

To máš teda vzpomínky, kam se já hrabu!;-D ale přece taky něco tragickýho, soutěžili jsme skákáním po králičárnách a já spadla na záda, vyrazila si dech! Dodnes cítím tu bezmoc a vidím to úplně živě. Alpa, to byl a je dodnes můj všelék. Věro, moc děkujuV

1 0
možnosti
Foto

Jitko, také jsem dětem přezpívala kdeco. Já jsem v dětství poslouchala v rádiu "Zpívají Plzenaci" a zpívala každou písničku s radostí. Maminka zavírala okno, abych nerušila sousedy, ale nakonec s tím přestala, paní sousedka si můj zpěv vyžadovala pak na ulici.😃

3 0
možnosti
Foto

Soňo, i ty Plzeňáky jsme poslouchali, vše se líbilo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Super povídání! U nás to bylo v bleděmodrém. Na harmoniku, foukací, hrál ale otecko. Maminka si mě posadila na klín a zpívala mi hrozně smutnou Osiřelo dítě (o půldruhém létě...). Ale raději jsme měla, jako Ty, Jitko, když si zpívala zvesela v kuchyni u práce. Jak krásný je domov, když je veselý. R^

3 0
možnosti
Foto

Jarmilo, Osiřelo dítě jsem raději ani nezmiňovala, to bulím i teď. Ale toto vše patřilo k těm našim sezením při neděli. Moc ráda na to vzpomínám i se segrama;-) Díky za čteníR^

1 0
možnosti
Foto

R^Jé, Jitko, viď, že nám na příštím srazu zazpíváš;-)

2 0
možnosti
Foto

Pokud dáš harmoniku, tak beze všeho;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Veď sa hovorí, čo Čech to muzikantV

2 0
možnosti
Foto

Janka, máš pravdu a držme se toho;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já úplně zapomněla, že babička hrála na harmoniku. A také strýc Ludva, že. Škoda, že já nezdědila hudební, ani malířský talent. Ale to nevadí jsem vaše. Houpačka by TOP řetěz dlouhý létali jsme až k nebi. V

2 0
možnosti
Foto

Taky si ji pamatuješ, že? Kolikrát si vzpomenu, potom už mi na ni bývalo šoufl, zvlášť když jsem začala zpívat "Olivo, olivo...";-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik