Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já jsem si naivně myslela, že nadělal chutě a ještě k tomu tobě.;-D

3 0
možnosti
Foto

:-) Jitko fajn dny přeju :) Sváteční i nesváteční...

2 0
možnosti
Foto

Filipe, to samé já tobě!R^V

2 0
možnosti
ES

Život je fajn a "smažák" taky! VR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Evo, smažák mě provázel mládím, bezva vzpomínky!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Smažák a hermelín miluju. Dokonce i kuřecí s broskví, které on také hejtuje.;-D

Mějte se dobře, Kelišky.;-DV

4 0
možnosti
Foto

Děláme, co můžem, Šárko!;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jáj, ja som najskôr zle prečítala, ja že za to môže Filip Vracovský... Prajem krásne Veľkonočné sviatky.R^R^VV

4 0
možnosti
Foto

Kdepak Filip! I já přeji príma svátky!;-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik