Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Jsme hrdinky a zároveň vyplašené. Sestřička, která pracovala dlouho v porodnici u novorozeňátek se přiznala, že když přijela se svým vlastním dítkem z porodnice domů, musela povolat svoji maminku na pomoc. Bála se to své mrně vykoupat, přestože v práci jich koupávala každý den spousty.:-)

2 0
možnosti
Foto

No jéje. A co myslíš já? Mně asistovala taky maminka, bála jsem se na ně sáhnout. Tehdy všechno dělaly sestřičky, rozbaleného z peřinky jsem ho viděla až doma8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, poslušně hlásím, že mám Modrou knížku a rodil jsem dvakrát. Žena teda s tím porodem taky trochu pomáhala. :-)

6 0
možnosti
Foto

;-DR^ a třeba ještě není konec!

0 0
možnosti
Foto

PobaviloR^:-), spomenula som si tiež na svoje dva pôrody, ktoré boli Ok. Ale rôzne výkriky spolurodičiek, si pamätám. Napríklad: Dajte to zo mňa von! Sestrička: Teraz nemôžete rodiť, doktor je na obede! Mužova sestra rodila a bol pri nej aj jej manžel. Sestrička sa ho opýtala, či si nechce sadnúť na stoličku, ak by mu prišlo zle... Švagor (zverolekár) na to pohotovo odpovedal, že on už odrodil toľko kráv, že mu to už nič nerobí :-)

7 0
možnosti
Foto

Jo to byly časy. Porod není žádná sranda, ale odměna sladká. Nejkrásnější okamžik, držet svoje miminko v náručí

7 0
možnosti
Foto

Danko, přesně jsi to vystihla. Tahle radost trvá a bude trvat na věky.V

4 0
možnosti
Foto

R^Už je jiná doba, Jitko, chlapi dneska místo na vojnu chodí k porodům:-)

8 0
možnosti
Foto

A to je jenom dobře, však kolik jich při tom odpadne;-D;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik