Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Však se to, jak Jaromír (doloval), potažmo jste společně (dolovali), rozebíralo celé nedělní dopoledne.😆

4 0
možnosti
Foto

J83a52n 37A75n90d94r43l24e

25. 5. 2023 20:05

my to rozebirame doted....

0 0
možnosti
Foto

"To slovo" tam padlo tolikrát (občas i v imperativu) a tak nahlas, že si asi ostatní hosté penzionu museli myslet, že se tam odehrávají pořádné orgie. Ale nasmáli jsme se, až nám slzy tekly!

5 0
možnosti
Foto

To máš pravdu, že to tak vypadalo a přitom nám Jaromír ani nedal hubana na dobrou noc

3 0
možnosti
Foto

Pěkný blog. Jsem rád, že jste se dobře pobavili.

1 0
možnosti
Foto

Ještě bych k celému dění přidal, že jsme měli původně v plánu projít erotickou naučnou stezku, ale pokračovali jsme na hřbitov

3 0
možnosti
Foto

Jaromíre, k tomu hřbitovu už totiž máme blíž než k erotice

1 0
možnosti
Foto

...tak dlouho jsem štoural, až jsem hrušku rozštoural a vyšťoural ven. Slovo heuréka tak bylo obohaceno synonymem... Vyšťoural jsem...

2 0
možnosti
Foto

Jé tak to úplně vidím v živých barvách

1 0
možnosti
Foto

Tak to je fakt skvělý

2 0
možnosti
Foto

To som veru nevedela, že do hruškovice sa môže dať aj plod hrušky, pobavilo a buchty voňajú až sem.

2 0
možnosti
Foto

J64a74n 36A64n17d10r80l45e

23. 5. 2023 20:17

no toto! kdybych to nevidel na vlastni oci, neuverim...

Tobe veliky dik za dokumentaci, blog a vse ostatni

5 0
možnosti
Foto

Honzo, já díky vám všem za spoluúčast

2 0
možnosti
Foto

skvěle popsaný nezapomenutelný zážitek s koláči, hruškovicí a roz**banou hruškou

6 1
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik