Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pohoda! Mým přáním je mít na zahradě pravý zlatý déšť (štědrovec). Není ho tady u nás příliš vidět, ale když ho náhodou zahlédnu, a to v plném květu, jsem ohromená. Znáš štědrovec, Jituško?

1 0
možnosti
Foto

Tak já znám štědřenec, nedávno mi dala kamarádka pár zakořeněných větviček, tak jsem zvědavá zda se chytí. Roste u nás na návsi a je to strom s bohatými převislými květy (žlutými hrozny)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné a veľmi upokojujúce

1 0
možnosti
Foto

Jituš, posílám přání prosté nejen pro květiny,

ať tam u Vás všechno roste včetně drobotiny.

1 0
možnosti
Foto

Davide, tvoje veršování vždycky potěší

1 0
možnosti
Foto

Díky, i Tobě a Tvým blízkým pohodu

1 0
možnosti
Foto

Kytičky, ty já můžu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik