Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Také jsme takové výpravy dělaly . Angrešt, třešně a hrášek... to byly naše lupy ... ... Ahojky ...

3 0
možnosti
Foto

A nebyly jsme tam spolu? přesně to samé jsme taky páchali

0 0
možnosti
Foto

To já si zase pamatuji na výhružky matky mého spolužáka Tomáše L., když jsme /někdy v roce 1961/ chodili do 6. třídy ZŠ a na domácí výrobu "sifonu" se houfně prodávaly sifonové láhve a bombičky. A protože se Tomáš tím sifonem rád naléval, říkala mu jeho matka: "Nepij to, nebo budeš impotentní".

2 0
možnosti
Foto

A jak dopadl Tomáš? Petře, díky za příspěvek

1 0
možnosti
MB

Čím je člověk starší, tak tu krásu vidí. Nezastupitelný podíl výchovy- Ranní bouchnutí venkovních dveří baráku! Otec vytlačil kolo a šlápl do pedálů, směr fabrika. Později totéž matka, směr Poliklinika. Zajímavé, jinak jim drnčel blatník. Den začíná, je třeba jít do školy!.Po návratu? Klasika, všichni sousedé se sejdou na zahrádce. Důležité,dětské poznání - Po práci se pracuje. Nezbytní otcové žmoulali své lahváče piva. Vedou řeči o stříhání stromků, cosi před a za očkem. Ženy probírají zase to své. Já jako klasicky zneužitá - dětská pracovní síla. Plevel je přece rovněž výpěstek? Objevil proradnost otce - Dal odborný výklad o blahodárnosti vitaminozního rybízu, trhat! Tak proč si jej následně vkládal do demijonů k výrobě vína... ?

Poznání, žiji s ním dodnes. - Dětským zrakem absolutně. nechápu. Přišla deputace. Proč ti poměrně vzdělaní, stojí tak dlouho u kompostu? Noří prsty a radují se nad objevem žížal! Proč se špiní, v té mrtvé špinavé hmotě. O čem tam meditují ... ?

Parádní omyl. Hlína naopak, jako zdroj života, úrody. Ba, později i přátelské prostředí k přijetí člověka samého. Můj chalupní dnešek? Komposty mám 3! První cesta, kam vedu návštěvy. Popyšňuji se a vyprávím jim. O významu blatníků a bouchnutí venkovních dveří

4 0
možnosti
Foto

Miroslave, děkuju moc za krásné vzpomínání.

2 0
možnosti
IL

I65v45a53n42a 62L32a49n58c62e

30. 7. 2023 22:55

Raději rybíz než angrešt, ale srtky jsme tomu neříkali

2 0
možnosti
MB

Konzumuje se vše. Pochopitelně nemyté, nač ta zdržovačka? Objem, až do úrovně slastného bolení břicha. Důležitý poznatek - Jakkoliv je úrody na domácí zahrádce hafol? Na cizím, všude je lepší ! ...

2 0
možnosti
Foto

Cizí chutná lépe než vlastní.😉

2 0
možnosti
Foto

Jitko, já celou dobu přemýšlel, co jsou to srstrky a i ten angrešt mě napadl, ale ten my měli spíš kyselý. Užívej prázdnin.

1 0
možnosti
Foto

kyselý nekyselý, nám hlavně chutnalo cizí kradený

2 0
možnosti
Foto

J39a32n 72Š87i76k

30. 7. 2023 21:52

Aha. Já teda angreštu sežral více než Ty, milá Jitko. Krasný den

2 0
možnosti
Foto

Fakt, jo? A co účinek? napiš o tom

0 0
možnosti
IB

Angrešt (srstky) nemají o chlupy nouzi, to je pravda.

1 0
možnosti
Foto

No vidíš a já skoro naletěla, že i ta prsa

0 0
možnosti
Foto

Já blbě četla a četla nežer ty sirky angreš jsem nikdy neměla ráda.

2 0
možnosti
Foto

Jejda, tož sirky né!Ale tos nejedla ten kradený, ten chutnal ze všeho nejvíc!

1 0
možnosti
  • Počet článků 658
  • Celková karma 27,38
  • Průměrná čtenost 886x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik